Gå til innhold

Lost Odyssey - Gleder vi oss?


Zorlee

Anbefalte innlegg

Du kunne jo som sagt valgt japansk om du synes det hadde vært bedre. Selv synes jeg voice-actingen var særdeles god hele spillet igjennom. Og for et spill! Akkurat ferdig med hele historien og: WOW! Fra begynnelse til slutt var jeg hektet, det holdt meg inne og slapp ikke.

 

Fitte i heftige sausenebbsatan for et spill!

 

Ang slutten:

 

fitte i heftige sausenebbsatan for en avslutning!

 

Musikken, kampene, backup fra vennene, dramatikken, konklusjonen!

 

AhhhhH!

 

 

Nå er det bare å hente Seeds og Treasure Chests som gjenstår, for dette skal jeg ha 1000/1000 i!

Eller 1100/1100 da, men jeg må få poeng til å kjøpe DLC først :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke noe imot det engelske stemmeskuespillet heller.

Men likte ikke helt slutten. Det var mye god film liksom (vakkert), men det gav ikke helt mening. Kampen før og det som skjedde der hos bossen på slutten var jo bra, men

 

Men hvordan synes dere slutten var? Jeg synes det var litt rart at

kaim, sarah og ming ikke ble dødelige eller noe sånt

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Orker ikke lete frem informasjon om grunnen til at de ikke ble dødelige, men jeg regner med at det er sånn det skal være om utviklerne har gjort det sånn. De kan da ikke bomme på en så stor feil, en eller annen forklaring finnes nok.

 

Delvis enig, var veldig mye sukkersøtt på slutten, men greit det når jeg tenker på hvor tårevått det har vært tidligere :p

Lenke til kommentar

Please forklar!

 

 

Det var altså bare Seth som døde, eller "kom til den andre siden". Dette var målet til Kaim, han ville jo egentlig bli med og. Istedenfor lever Kaim, Sarah og Ming videre på jorden. De vil altså leve til evig tid der, og speilene er ødelagt så de kan ikke komme tilbake. Ungene til Kaim og Sarah vil dø ut, men de har ihvertfall hverandre. Ming derimot vil miste mannen sin og må leve som dronningen hun alltid har gjort for the rest of eternity. Jeg ser ikke mye lykke i det her.

 

 

Ja, slutten var litt sukkersøt (med merkelige klær), men var fortsatt vakker. Den tingen jeg kanskje hadde å utsette på voice actingen var at den kunne virke litt overdramatisk noen ganger, men så skjedde det jo mye fælt og da, så de hadde kanskje god grunn. Scenen med moren til barna og Kaim gav meg tårer i øynene (spill har ikke gjort det før O_O).

Lenke til kommentar

Har måtte la tårene gli frem flere ganger under spillet jeg, og da spesielt det med barna osv.

 

 

 

MEN FOR FAEN HVOR VANSKELIG SKAL BACKYARD SUPER HEAVY CLASS VÆRE!?!?!?

DEN JÆVLA BIKKJA DØR JO FAEN IKKE OG NÅR DEN GJØR DET ER DET HAN FYREN SOM DIKTERER NÅR JEG SKAL FÅ PERFECT OSV OG OM JEG IKKE FÅR DET HAN BER MEG OM SÅ BLIR JEG SKADET MED 9000+. DET ER IKKE NOE PROBLEM FOR KAIM OG SETH SOM HAR 9999HP OG PERSISTENCE, MEN FOR RESTEN SOM KUN HAR PERSISTENCE SÅ SUGER DET BALLE!

 

 

Men for faen hvor vanskelig skal backyard super heavy class være!?!?!?

Den jævla bikkja dør jo faen ikke og når den gjør det er han fyren som dikterer når jeg skal få perfect osv og om jeg ikke får det han ber meg om så blir jeg skadet med 9000+. Det er ikke noe problem for Kaim og Seth, som har 9999HP og Persistence, men resten som kun har Persistence så suger det balle.

 

 

OG DE JÆVLA GAMBLING-MUTHERFUCKERSENE SOM SKAL KASTE COIN-TOSS OG SÅ MÅ DU FÅ 10 COIN TOSSES I DIN FAVØR OG SAMTIDIG BANKE DEM INNEN 10 RUNDER!?!?! AAAARGH!!

 

 

Og de jævla gambling-mutherfuckersene som skal kaste Coin-Toss og så må du få 10 Coin-Tosses i din favør og samtidig banke dem innen 10 runder!?!?! Aaaargh!!

 

 

 

Gleder meg til å sloss mot "The Immortal" :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med at Xboxen skrur seg av og på og samtidig bytter til 480i (fra 720p eller 1080i) når jeg spiller LO. Kan ihvertfall ikke huske at det har skjedd i andre spill. Xboxen er ganske ny da, så de andre spillene er bare Fable 2 og Kung Fu Panda (ikke blitt ferdig med noen av de spillene pga. spillstoppende bug i Fable 2 og irriterende søster som lagrer over lagringen min i KFP selv om jeg minnet henne ekstra godt på at hun ikke måtte gjøre det ...).

 

Vet noen grunnen til dette? Når det skjer, skjer det som regel etter 20-30 minutter med spilling.

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Hva skal eg gjøre etter eg har tatt bossen i Ancient Ruins? har jo ingen utropstegn i noen byer eller noe. så har jo ikkje peiling på hvor eg skal.

 

 

komt videre nå, komt til der eg skal drepe 4 stykker av den store tingen før dem angriper numara.

 

Dem som har laget spillet må jo være helt idoter. det er jo umulig og klare det. bossen bruker det beste trikset hele tiden nesten og dauer på den første, og har da 3 igjenn. tragisk.

Da gjir eg opp, kommer meg aldrig gjennom spillet. snakk om og ødlegge spill.

Lenke til kommentar

Du ga opp spillet uten i det hele tatt og tenke over evnene og migien til karakterene dine? Da tror jeg like godt at du faktisk kan bare gi opp. Kan gi deg en forklaring på hva du må gjøre:

 

 

Spoiler fra starten av Disc 4:

 

Du må nemlig kaste Sleep på den første, bruke Turn-Tail med Sed (Stikke av), gjøre det samme på de tre neste for så og banke driten ut av den første. Rinse and repeat.

 

Ha med deg Kaim, Seth, Sed, Sarah og Ming. De dødelige er alt for svake og Sed er veldig nyttig nesten i alle situasjoner. Om du har Anti Ailments skills eller Anti Element skills så er det også en god ide og lære disse til alle de udødelige. Og ha det +10 Slots accessoriet hjelper også mye.

 

Ming burde hele tiden kaste sleep, og de andre bare bombarderer Arthosaurusen med alt de kan.

 

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Du kan gjerne sette spoilertag der du sier hvilke karakterer man bør bruke, Lakus (gjerne over andre ting også, selv om karakterene var det eneste jeg brydde meg om). Jeg mangler to av karakterene du skrev, og nå vet jeg at de blir spillbare i fremtiden ... =/

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp blitt ferdig med disc 2, og føler bare for å si noe om det siste jeg gjorde ...

 

 

Så sykt epic det var da man løp ned den greia i havet! Spesielt musikken. :love:

 

 

Liker spillet veldig godt så langt! Jeg haler ut tida med vilje og utforsker områdene godt selv om det er random battles. Karakterene (med noen unntak) er relativt troverdige, og stemmeskuespillerne er gode, ihvertfall for et JRPG. Historien er også god og motiverende nok så langt. :)

Musikken er genial, om enn noe forutsigbar. Og drømmene! Jeg tror ikke så korte historier har fenget meg så mye før, selv om de også kan bli litt forutsigbare.

 

Det eneste jeg ikke har likt er noen av "dungeonene" og, som sagt over, noen av karakterene (og scenene). Men det betyr lite i den store sammenhengen.

 

Forresten: Ikke tro at jeg har tatt en pause fra spillet nå som det er så spennende. Jeg installerer disc 3. :p

Lenke til kommentar

Begynner å få usunt mange timer på '08s beste spill nå, og har 98 seeds. NITTI-FØKKINGS-ÅTTE!! Tror den jeg mangler ligger i havet, men finner den ikke :(

 

Tror alle mine er mellom lvl 90 og 99, og har enda ikke klart King Killalon (eller whats-his-name) etter to forsøk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Synes dette spillet er supert. Likte ikke når jeg skulle ut av det tempelet med alle de søylene du skal snurre og gå på.

Men skjønner ikke hvorfor det har fått så mange dårlige anmeldelser.

Vel, spillet fikk en del trekk i statene pga versjonen anmelderne fikk hadde lengre ladetider og screen-tearing (hakker).

Lenke til kommentar

Ja, det, også klaget mange anmeldere på at det var for lite nyvinninger, tilfeldige kamper er utdatert ("Det er for mye skyting i FPS-er!"), historien hadde en treig oppbygning osv. Man skulle tro spill som CoD, Resistance, GeoW 2 og Zelda fikk litt dårligere anmeldelser hvis det var viktig med nye ting ...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg blir GAL, frustert og forbanna på dette idiotiske drittspillet! Greit, jeg mener det ikke, men nå er jeg så irritert at det ikke er måte på. Nærmer meg slutten på disc4 og fuglene skal vite at jeg sliter tungt når jeg møter 5 Magic Infantry i enktelte kamper. Jeg klarer å ta ut kanskje en til to før de begynner å spamme All-aquara/flare/grounda, så når 4 enheter tar de samme angrepene på meg runde etter runde så dør jeg. Noen som har noen gode tips til å ta ut de jævlene?

 

Det som provoserer meg mest er antakeligvis at checkpointet ligger hundretusenmillioner-kilometer borte fra der jeg dør så jeg må løpe gjennom de samme plassene gang på gang pga at jeg dør. Helv**e og sa**n jeg er frustert, koker inni meg pga at jeg bare vil bli ferdig med det drittspillet. GREIT, jeg mener ikke at det er et drittspill!

 

Kanskje det mest ubrukelige innlegget jeg noen gang har skrevet.. F*en!!

 

Edit: Og så må jeg snu på den idiotiske heisen opptil flere ganger før jeg kommer til der jeg dødea, klatre i stiger som han bruker hundre år på, stå NØYAKTIG foran de idiotiske datamaskinene så den langhårete pop-gnomen klarer å trykke på.. :mad:

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...