Gotham Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) sliter så sinnsykt med en boss på disk 3 Sliter med den isklumpen som kommer rett etter Jansen og Ming har reddet cooke og Mack. Den knuser alle fire med Aqua Nevermind...klarte den Endret 17. mars 2008 av Gotham Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 JEG LER!!! Elkjøp og Microsoft har klart å rotet vekk min 360 Så jeg får helt splitter ny. Bare selve konsollen da jeg har alt ledninger og harddisk her hjemme!! Tom Andre is back on 360 just about 1 hour Da skal det oppleves Gears og Lost Odyssey! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 JEG LER!!!Elkjøp og Microsoft har klart å rotet vekk min 360 Så jeg får helt splitter ny. Bare selve konsollen da jeg har alt ledninger og harddisk her hjemme!! Tom Andre is back on 360 just about 1 hour Da skal det oppleves Gears og Lost Odyssey! Kan ikke si jeg er overrasket. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urrrrrrrrrrrrrrrrgh hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset? Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
baltie Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urrrrrrrrrrrrrrrrgh hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset? Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Så vidt jeg husker, så er den i det samme rommet med porten; altså i en kiste i hagen. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urrrrrrrrrrrrrrrrgh hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset? Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Så vidt jeg husker, så er den i det samme rommet med porten; altså i en kiste i hagen. mnei, det var bow plata i mitt tilfelle iaffal... men takk Lenke til kommentar
baltie Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urrrrrrrrrrrrrrrrgh hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset? Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Så vidt jeg husker, så er den i det samme rommet med porten; altså i en kiste i hagen. mnei, det var bow plata i mitt tilfelle iaffal... men takk Ah, kom på det. Du må tilbake til fortiden, flytte statuen i rommet til venstre inntil veggen (skyv den mot høyre), dra tilbake til nåtid og du vil finne plata i kista som nå er tilgjengelig. Endret 23. mars 2008 av baltie Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Spoiler ang cd1. Det eneste dette spillet mangler er at Cooke Og Mack dør i det Lange Lirum kapittelet uten disse karakterene hadde Lost Oddissey vært det perfekte spill... Endret 23. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Kan folk vennligst DRITE i å spoile sånn ca fra og med nå? Sett på spoilertags fs. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Vennligst rediger slik at det dere har postet går under spoilers... Har dog ikke lest det, men for andre kan det være irriterende.. Birger Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Herregud Zollid, spoiler ffs!!! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Han spoiler ikke vel? Han sier hva han håper skal skje.. Ihvertfall er det sånn jeg forstår det. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 I og med at Cooke og Mack er i live etter det lange Lirum-kapittelet, så kan man trygt gå ut ifra at det er ren ønsketenkning for Zollid sin side. Ikke det at jeg skjønner hva Zollid har imot Cooke og Mack da... De er jo ikke akkurat uvesentlige karakterer i historien. Kaim hadde vært en mye grunnere karakter uten disse barnebarna sine. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Han spoiler ikke vel? Han sier hva han håper skal skje.. Ihvertfall er det sånn jeg forstår det. Bare for å svare på dette: "Det kapittelet med Lirum", for de som følger litt med på starten (hun jenta som faller ned fra klippen blir ropt "lirum!" etter) men ikke har kommet særlig langt, er en stor spoiler, fordi det forteller at Lirum ikke døde i det fallet! Jeg har heldigvis kommet meg forbi, men hadde klikka om jeg hadde lest det før. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg var nettopp igjennom Lirum-cutscenen selv og _helvete_ den var lang .. Med begravelsen og den teite blomsterplukkingen imellom.. Jeg hadde dårlig tid og venta egentlig bare på å finne et sted å save, men så måtte jeg se igjennom hele den eviglange cutscenen først.. argh .. Var jo litt kult å vite at Lirum ikke døde da hun falt fra stupet såklart, men vi fikk ikke vite hvorfor hun ikke døde da.. Noen som vet? Eller blir det forklart senere i spillet? Endret 23. mars 2008 av dekar24k Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Et lite tips: Skriv øverst utenfor spoileren hva du har tenkt å snakke om . Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 har ett spørsmål angående bossen i Frozen trail: Hvordan i helvette skal eg klare og ta den? etter at han bruker slik skjold som reflekterer magi så får ikkje eg gjort mer skade på han. og slike bomber man kan kaste på den, har noen men ikkje nokk. og man kan jo fane meg ikkje kjøpe noen plasser helelr, må eg begynen på nytt på hele spilelt nå? forbanna femi greier! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Svar til han oppe her: Mack må bruke fysiske angrep. Simple as that. Resten kan bare sitte der og klø seg i rævva Er ganske lett egentlig... skjønner ikke at folk tenker på det. Tenker folk bare "Magi, magi, magi+++" nå for tiden? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) vell han macken min er lvl 19 og suger. viss eg attacker med han tar eg ca 1-2 damage. altså umulig på den måten. bossen bruker jo skjold mot fysiske angrep i starten, så da er eg doomed uansett. faenskap hele greiene. Endret 23. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 En ting jeg lurer på, har noe jeg gjerne skulle ha skrivd her, men hvordan får jeg spoiler-taggen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå