Gå til innhold

Lost Odyssey - Gleder vi oss?


Zorlee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEG LER!!!

Elkjøp og Microsoft har klart å rotet vekk min 360 :D

Så jeg får helt splitter ny. Bare selve konsollen da jeg har alt ledninger og harddisk her hjemme!!

 

Tom Andre is back on 360 just about 1 hour :D

 

Da skal det oppleves Gears og Lost Odyssey!

 

Kan ikke si jeg er overrasket.

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

urrrrrrrrrrrrrrrrgh

 

hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset?

Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :wallbash:

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

urrrrrrrrrrrrrrrrgh

 

hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset?

Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :wallbash:

Så vidt jeg husker, så er den i det samme rommet med porten; altså i en kiste i hagen. :)

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

urrrrrrrrrrrrrrrrgh

 

hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset?

Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :wallbash:

Så vidt jeg husker, så er den i det samme rommet med porten; altså i en kiste i hagen. :)

mnei, det var bow plata i mitt tilfelle iaffal...

men takk :)

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

urrrrrrrrrrrrrrrrgh

 

hvor finner jeg den celestial plata i sorcereress-huset?

Har fetten fiste meg rota rundt i 3 timer der inne, og hver gang jeg tar to skritt så kommer det spøkels.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :wallbash:

Så vidt jeg husker, så er den i det samme rommet med porten; altså i en kiste i hagen. :)

mnei, det var bow plata i mitt tilfelle iaffal...

men takk :)

 

Ah, kom på det. ;) Du må tilbake til fortiden, flytte statuen i rommet til venstre inntil veggen (skyv den mot høyre), dra tilbake til nåtid og du vil finne plata i kista som nå er tilgjengelig.

 

Endret av baltie
Lenke til kommentar

I og med at Cooke og Mack er i live etter det lange Lirum-kapittelet, så kan man trygt gå ut ifra at det er ren ønsketenkning for Zollid sin side. ;) Ikke det at jeg skjønner hva Zollid har imot Cooke og Mack da... De er jo ikke akkurat uvesentlige karakterer i historien. Kaim hadde vært en mye grunnere karakter uten disse barnebarna sine.

Lenke til kommentar
Han spoiler ikke vel? Han sier hva han håper skal skje.. ;) Ihvertfall er det sånn jeg forstår det.

Bare for å svare på dette:

 

 

"Det kapittelet med Lirum", for de som følger litt med på starten (hun jenta som faller ned fra klippen blir ropt "lirum!" etter) men ikke har kommet særlig langt, er en stor spoiler, fordi det forteller at Lirum ikke døde i det fallet! Jeg har heldigvis kommet meg forbi, men hadde klikka om jeg hadde lest det før.

 

Lenke til kommentar

Jeg var nettopp igjennom Lirum-cutscenen selv og _helvete_ den var lang .. Med begravelsen og den teite blomsterplukkingen imellom.. Jeg hadde dårlig tid og venta egentlig bare på å finne et sted å save, men så måtte jeg se igjennom hele den eviglange cutscenen først.. argh .. Var jo litt kult å vite at Lirum ikke døde da hun falt fra stupet såklart, men vi fikk ikke vite hvorfor hun ikke døde da.. Noen som vet? Eller blir det forklart senere i spillet?

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

har ett spørsmål angående bossen i Frozen trail:

 

 

Hvordan i helvette skal eg klare og ta den?

 

etter at han bruker slik skjold som reflekterer magi så får ikkje eg gjort mer skade på han.

 

og slike bomber man kan kaste på den, har noen men ikkje nokk.

 

og man kan jo fane meg ikkje kjøpe noen plasser helelr,

 

må eg begynen på nytt på hele spilelt nå? forbanna femi greier!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...