Gå til innhold

Lost Odyssey - Gleder vi oss?


Zorlee

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Vel, tror ikke det kommer noe mer når man har fullført spillet, etter credits-lista kan man save, og ved å loade den starter man forfra igjen. Men på slutten av spillet får man anledning til å reise hvor som helst på kartet og ta sidequester, som består av en rekke småting. Blant annet får du tilgang til en ny og meget vanskelig dungeon.

 

Btw, Riot, det slo meg nå at du ikke har tilgang på The Temple of Enlightment ennå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det med japanere og helt absurd kledde overdimensjonerte puppedamer? :laugh:

Fortsatt ikke like gale som Lulu(Final Fantasy 10) og Tifa(Final Fantasy 7). Neener neener. ^^

 

 

Jaja, prøvde meg på Gongora igår. Tok jo Luminous Magic Beast uten problem. Avsluttet alt med Ultimate Hit x3 som kastet ut 18000 i skade til sammen, så ble fort ferdig(Den har jo 55k).

 

Gongora uten hjelp fra tjommiene var bare helt surpe... Fikk ikke sett hpen hans for en eller annen grunn, så jeg ble eid etter noen par minutter. Fikk ikke kaste Powerus eller noe uten at han brukte "Reset All", selv når det ikke var hans tur.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tips for å ta siste-boss:

 

 

Jepp, du kaster ikke powerus og lignende spells. Bare kast angripende spells pluss All-generata i ny og ne. Han skifter vel element hver runde, så pass på at du kaster riktig spell, eventuelt kan du bruke Gamble. Seth og Kaim bare dundrer i vei med Combo.

Ingen får se HP'en til Gongora, men han er ikke vanskelig med mindre du har for lav level, du bør være rundt level 52-55. Siden du har Ultimate Hit har du også accessoryen som gir Nullifies element, alle 4 bør ha lært den. Husk også å ha Absorb magic på alle 4.

 

Lenke til kommentar
Tips for å ta siste-boss:

 

 

Jepp, du kaster ikke powerus og lignende spells. Bare kast angripende spells pluss All-generata i ny og ne. Han skifter vel element hver runde, så pass på at du kaster riktig spell, eventuelt kan du bruke Gamble. Seth og Kaim bare dundrer i vei med Combo.

Ingen får se HP'en til Gongora, men han er ikke vanskelig med mindre du har for lav level, du bør være rundt level 52-55. Siden du har Ultimate Hit har du også accessoryen som gir Nullifies element, alle 4 bør ha lært den. Husk også å ha Absorb magic på alle 4.

 

Jess, alle har lært Nullify All Elements, men hvor kan jeg få Absorb Magic? Er Lv57 nå, takket være Temple of Enlightenment. Nettopp lært meg Black Magic Lv7, og skal nå til å få Cooke opp i level for å få White Magic Lv7 også. Håper da på å være rundt level 67 - 70, siden hun bare er 36. Gleder meg til New Game+.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Absorb magic finner du i vertshuset i Uhra, så den burde du ha hatt allerede. Siden du har fullført Toltens Royal Seal kan jeg legge til at du også har accessoryen som gir HP max up 4, som gir karakterene dine ca 1000 mer i HP. Våpenet Age of Kings som du fikk sammen med Ultimate Hit er spillets beste, så det gir du til Kaim. Jeg kan egentlig ikke se at du skulle få noen problemer med Gongora med alt dette, det er en rimelig enkel boss i grunn.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Absorb magic finner du i vertshuset i Uhra, så den burde du ha hatt allerede. Siden du har fullført Toltens Royal Seal kan jeg legge til at du også har accessoryen som gir HP max up 4, som gir karakterene dine ca 1000 mer i HP. Våpenet Age of Kings som du fikk sammen med Ultimate Hit er spillets beste, så det gir du til Kaim. Jeg kan egentlig ikke se at du skulle få noen problemer med Gongora med alt dette, det er en rimelig enkel boss i grunn.

Tingen er at Cooke faktisk bare er level 33(så det nå) så jeg har ikke noe spesielt med hvit magi på de udødelige. Alle har lært HP Max up 4(skulle gjerne hatt 1, 2 og 3 også hehe).

 

 

 

Har et lite problem. Er i ToE og levler(er for tiden Lv60), men Kaim kan ikke bruke annet enn Spirit Magic? Han har jo Lv7 Black- og Spirit magic, samt level 3 White magic. Hva skjer? Rareste jeg har opplevd.

 

 

For en trist slutt... Skal med hånd på hjertet si iat jeg sitter og ser på at Ming og Jansen gifter seg, med en tåre i øyne. Er enda ikke ferdig, så jeg krysser fingrene for at Sed får se moren sin igjen... =(

 

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Ikke snakk om spillet, dere frister meg.

Jeg har spillet men ingen 360 å spille det på :(. Har allerede kjøpt en 360 og levert den inn igjen før 30dager

Den andre 360 står det på elkjøp sin service. Venter på svar fra leverandør :(, stått det siden 05.03.08

Det betyr at det er søkt microsoft om kredit på maskina, altså at du skal få kunne ta ut en ny xbox360 på elkjøpen om microsoft sier ok. Så er microsoft det ventes på nå..

Lenke til kommentar
Ikke snakk om spillet, dere frister meg.

Jeg har spillet men ingen 360 å spille det på :(. Har allerede kjøpt en 360 og levert den inn igjen før 30dager

Den andre 360 står det på elkjøp sin service. Venter på svar fra leverandør :(, stått det siden 05.03.08

Det betyr at det er søkt microsoft om kredit på maskina, altså at du skal få kunne ta ut en ny xbox360 på elkjøpen om microsoft sier ok. Så er microsoft det ventes på nå..

 

Sendte mail til kundeservice på Elkjøp og fikk en ganske hyggelig tilbakemelding:

Din vare er fortsatt hos MS, vi venter på ett svar ifra dem angående reperasjonen!

Kom ned til butikken så kan vi sikkert ordne en lånekonsoll imens du venter...

Så kan det være jeg kan hente en ny 360 elkjøpen der jeg kjøpte den når Elkjøp får svar fra MS.

 

 

Da blir det Lost Odyssey og Gears of War spilling ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...