Gå til innhold

Lost Odyssey - Gleder vi oss?


Zorlee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fra playx.no

 

Status på bestillingen min...bestillte da spillet kostet 299,-

 

Ikke på lager.

Varen er under bestilling fra leverandør.

 

Dagens status...

I bestilling

 

 

var å sjekket status igjen før jeg går for dagen...

Ikke på lager.

Varen er under bestilling fra leverandør.

 

kan se ut som de ikke har fått inn nok spill til alle...

Lenke til kommentar
dem sa så i en mail, men det er enda ikkje sendt og dem har ikkje på lager :S

faen sjer?!

 

Å så glad jeg er for at jeg avbestilte :)

 

Når fikk du mailen?

 

Er mulig at det er sendt da. De kan være trege med bekreftelse på mail.

Grunnen til at det står "ikke på lager - bestillingsvare" er nok fordi de prøver å få ut spillet til de som allerede har bestilt, og konsentrerer seg om dem.

 

Bare spekulasjon, men ser ikke bort i fra at det stemmer.

Lenke til kommentar

Føler med dere som ikke har fått det enda. Er nettopp derfor jeg aldri forhåndsbestiller fra nettet, nettopp på grunn av faren for at nettopp noe liknende skal skje.

 

GTA tør jeg rett og slett ikke å forhåndsbestille i tilfelle det blir tomt, noe det sannsynligvis fort blir ettersom forespørselen er stor. Jeg møter heller opp hos forhandler litt før åpningstid og venter til det åpner, før jeg går inn og får det i hånda. Er litt av sjarmen også.

 

Men såklart, skjønner at dere bestilte det til den prisen. Kjøpte det hos Elkjøp idag for 549. Er forhåpentligvis verdt det. Håper dere får det snart, folkens.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar
Føler med dere som ikke har fått det enda. Er nettopp derfor jeg aldri forhåndsbestiller fra nettet, nettopp på grunn av faren for at nettopp noe liknende skal skje.

 

GTA tør jeg rett og slett ikke å forhåndsbestille i tilfelle det blir tomt, noe det sannsynligvis fort blir ettersom forespørselen er stor. Jeg møter heller opp hos forhandler litt før åpningstid og venter til det åpner, før jeg går inn og får det i hånda. Er litt av sjarmen også.

 

Men såklart, skjønner at dere bestilte det til den prisen. Kjøpte det hos Elkjøp idag for 549. Er forhåpentligvis verdt det. Håper dere får det snart, folkens.

 

Derfor jeg bestiller hos absoluttspill alltid. De leverer ALLTID på dagen, ofte dagen før. Jeg kødder ikke. Den ene gangen de lå an til å bli forsinket spanderte de hurtiglevering på meg (jeg vet ikke hva det kalles). Spillet ble fraktet på natten via godstog eller noe.

 

Faktisk større sjanse for ikke å få i butikker, etter min erfaring. De har ofte forhåndsbestillingslister, og du kan fort være uheldig å komme til noen som har fått for få kopier inn.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Føler med dere som ikke har fått det enda. Er nettopp derfor jeg aldri forhåndsbestiller fra nettet, nettopp på grunn av faren for at nettopp noe liknende skal skje.

 

GTA tør jeg rett og slett ikke å forhåndsbestille i tilfelle det blir tomt, noe det sannsynligvis fort blir ettersom forespørselen er stor. Jeg møter heller opp hos forhandler litt før åpningstid og venter til det åpner, før jeg går inn og får det i hånda. Er litt av sjarmen også.

 

Men såklart, skjønner at dere bestilte det til den prisen. Kjøpte det hos Elkjøp idag for 549. Er forhåpentligvis verdt det. Håper dere får det snart, folkens.

 

Derfor jeg bestiller hos absoluttspill alltid. De leverer ALLTID på dagen, ofte dagen før. Jeg kødder ikke. Den ene gangen de lå an til å bli forsinket spanderte de hurtiglevering på meg (jeg vet ikke hva det kalles). Spillet ble fraktet på natten via godstog eller noe.

 

Faktisk større sjanse for ikke å få i butikker, etter min erfaring. De har ofte forhåndsbestillingslister, og du kan fort være uheldig å komme til noen som har fått for få kopier inn.

 

TRikset med det, er å gå de stedene alle "gamerne" ikke kjøper spill lol.

ofte jeg ser utsolgt på spaceworld og ebgames og folk som klager i butikken der, så går jeg til free record shop ved siden av eller expert/elkjøp. så har de så mange at hyllene flyter over. tar aldri feil. virker nesten som det er en stor gruppe der ute som ikke tror det går ann å få tak på spill utenom nisjebutikkene

Lenke til kommentar
Føler med dere som ikke har fått det enda. Er nettopp derfor jeg aldri forhåndsbestiller fra nettet, nettopp på grunn av faren for at nettopp noe liknende skal skje.

 

GTA tør jeg rett og slett ikke å forhåndsbestille i tilfelle det blir tomt, noe det sannsynligvis fort blir ettersom forespørselen er stor. Jeg møter heller opp hos forhandler litt før åpningstid og venter til det åpner, før jeg går inn og får det i hånda. Er litt av sjarmen også.

 

Men såklart, skjønner at dere bestilte det til den prisen. Kjøpte det hos Elkjøp idag for 549. Er forhåpentligvis verdt det. Håper dere får det snart, folkens.

 

Derfor jeg bestiller hos absoluttspill alltid. De leverer ALLTID på dagen, ofte dagen før. Jeg kødder ikke. Den ene gangen de lå an til å bli forsinket spanderte de hurtiglevering på meg (jeg vet ikke hva det kalles). Spillet ble fraktet på natten via godstog eller noe.

 

Faktisk større sjanse for ikke å få i butikker, etter min erfaring. De har ofte forhåndsbestillingslister, og du kan fort være uheldig å komme til noen som har fått for få kopier inn.

 

TRikset med det, er å gå de stedene alle "gamerne" ikke kjøper spill lol.

ofte jeg ser utsolgt på spaceworld og ebgames og folk som klager i butikken der, så går jeg til free record shop ved siden av eller expert/elkjøp. så har de så mange at hyllene flyter over. tar aldri feil. virker nesten som det er en stor gruppe der ute som ikke tror det går ann å få tak på spill utenom nisjebutikkene

 

Kjøper kun spill på Elkjøpt jeg, med unntak av spill som er på tibud på nett. Nisjebutikkene vurderer jeg ikke en gang, de er så dyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...