Gå til innhold

Til alle dere som spiller Team Fortress 2, denne filmen må dere se.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Herlig liten sak, den her :D Så den på Gametrailers for noen måneder siden eller noe, alltid moro å se hva enkelte klarer å lage ut av et spill ingame. Husker det bugnet med artige WoW-videoer mens jeg fortsatt spilte det også, blant annet Illegal Danish-videoene, som var i en klasse for seg selv.

Uansett, gøy å se det er flere enn meg som liker denne. La oss håpe flere koster på seg å se den nå :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kul film

likte den ***** bra :p

"2 fort eige"

2fort = basj!

Værste kart public noensinne! Turtling med engineer og 238946324892378495 snipere på battlements. Trist rett og slett.

On topic; sett for leeenge siden, genial sak.

Lenke til kommentar
2fort = basj!

Værste kart public noensinne! Turtling med engineer og 238946324892378495 snipere på battlements. Trist rett og slett.

Nja, høres mer ut som dårlig server. Skal ikke si at 2fort er perfekt, men det kan være kjempemorsomt hvis du kommer på en bra server, med 2 gode lag mot hverandre. Spesielt hvis det er varierte lag, noe de fleste servere sliter med. Utrolig kjedelig med 3-6 snipere, 3-6 spioner og så deg... 2-3 stk som faktisk PRØVER å vinne, resten driter seg ut som spion eller spiller point and click spill som sniper (Zeropunctation -> Orange box)

Ja, ok... 2Fort avhenger alt for mye på greie spillere, men sånne kart er det mange av.

Noe annet som er utrolig morsomt er pyro når det ANDRE laget har masse Bondkloner! Og når de begynner å klage på at du kan se gjennom forkledning, er det bare å le!

Filmen: Passer litt dårlig å se nå, i og med at jeg er på jobb... Får se når jeg kommer hjem :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...