Gå til innhold

Billige, men bra headphones

Anbefalte innlegg

Leter etter headphones til rundt 3-400 kroner. Er klar over at man ikke får allverden til den prisen, men har ikke råd til mer. Student uten stipend og jobb. Yay.

Kriterier:

- Klokkene må ikke være digre.

Om de er det, og jeg har det rundt halsen blir jeg gal, og ender opp med å aldri bruke det og jeg føler meg som en alien om jeg har digre ting på hodet.

- De må overdøve støy fra buss o.l., men ikke dele musikken min med omverdenen.

- Det må være mulig å gå med rundt halsen uten å kveles.

I tillegg til at jeg vil kunne bevege hodet normalt når jeg har det rundt halsen.

Skal bruke det mostly sammen med MP3-spiller og mobil. Vil også måtte bruke det en del i skolesammenheng. Går media.

Sett litt på AKG K412P og Koss PortaPro, men de fleste sier jeg ikke burde kjøpe noen av de? Er ikke ute etter sånn superheadphones, men noen som er litt bedre enn et ødelagt Skullcandy Ti(som forsåvidt er alt for stort og klumpete for meg) og et par plugger som fulgte med MP3-spilleren min :p

Endret av sjalusi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har AKG K414P selv. Har hatt de i noen uker nå og er veldig fornøyd. God lyd, god isolering og rimelig komfortable etter hvert. De var veldig stramme rundt hodet de første dagene, men etter noen dager ble de litt løsere.

Ah, "storebroren" til K412P med andre ord? Så litt på de på komplett nå.

Noen flere som har disse om kan si litt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har AKG K414P selv. Har hatt de i noen uker nå og er veldig fornøyd. God lyd, god isolering og rimelig komfortable etter hvert. De var veldig stramme rundt hodet de første dagene, men etter noen dager ble de litt løsere.

Ah, "storebroren" til K412P med andre ord? Så litt på de på komplett nå.

Noen flere som har disse om kan si litt?

Har samme formening som deg ang. klokker som kveler deg. AKG er verst på markedet når det gjelder det, glem å ha dm rudt halsen!

Forøvrig så er det lukkede hodetelfoner du trenger om de skal blokke støy... eneste som passer alle kriteriene dine er sennheiser px200, men isolerer ikke altfor bra.

Lenke til kommentar

jeg liker sennheiser px200. hvordan er de i forhold til AKG K414P? Jeg syntes de isolerer meget bra. selv når jeg spiller på full guffe er det bare så vidt det høres når de er på. dessuten er de meget lette å ta med seg og behagelige å ha på hodet.

syntes lyden i de er litt dårligere enn px100 så jeg bruker px100 når jeg kan bråke litt og px200 på buss

Endret av gogg2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...