tor88 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du sier at du er syk kåt på kompisen din. Ja du er antagelig en SYK kåt fyr. Jeg er glad for at du kke er min venn, for du har bare sexdrift . ingen respekt , vennskap og kjærighet Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hadde jeg vært kompisen din hadde jeg frika ut om du hadde sagt det til meg .... slå det i fra deg.. hold kjeft om det og heller ha det vondt... bifil og homo er fortsatt "ikke bra" i store deler av norge, så sjangsen er stor for at du vil tape mer om du forteller det enn holder kjeft , og som det blir sagt her.. du e bifil, finn deg ei dame, get over it .! er normalt å ikke få alle du liker... , og 99% av oss kommer over en stor kjærlighet.... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 er ikke hver 25. person homofil? husker vi hadde en diskusjon om dette i ungdomsskolen, da det sto i boka... Vi ble da tydelig forklart at vi ikke av den grunn skulle "lete etter" den som var homofil i klassen (da det bare er statistikk), men poenget er at det er ikke så mye som 99% som er hetrofile... når det er sagt, er jeg nøytral i forslag på hva du bør gjøre... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 noen her som har påstått at det er 99% som er hetro ? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ops, sorry... blei litt feil. Men trådstarter skrev at han var 99,9% sikker på at han var det. Mente bare at det er mest sansynlig litt større sansynlighet enn 0,1% (altså, de fleste som er homofil skjuler det vel?) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du sier at du er syk kåt på kompisen din.Ja du er antagelig en SYK kåt fyr. Jeg er glad for at du kke er min venn, for du har bare sexdrift . ingen respekt , vennskap og kjærighet Hvor tar du det der fra? Jeg vet hvertfall for min egen del, at det er fint mulig å ha lyst på noen, og samtidig være god venn, vise respekt, og være glad i de. Godt mulig du ikke har opplevd det samme =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg