Gjest Guest_kremt_* Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hei! har blitt sykt kåt på kameraten min er bare det at jeg vet han ikke er homo... er hvertfall 99,9% sikker på det... har alltid drømt om å ha litt sex med han for han er egentlig dritsøt. vil ikke ødelegge forholdet vårt som venner heller.. er kun han jeg er forelsket i av gutter ellers er jeg bare gla i jenter... hva skal jeg gjøre? takk for svar Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Såå... Selv er jeg ganske skeiv, og kan vel plasere meg litt i din situasjon, tror jeg. Tør vel å påstå at det å gå "videre" med det er ett stort sjansespill. Du risikerer og ødelegge vennskapet, ja. Men fremdeles... Jah... Anyways... Nå kjenner jeg ikke kompisen din som person, så det blir vel litt vanskelig for meg å si noe om. Men selv ville jeg ha snakket med han om det. Og hvor sikker er du på at han ikke er homo? Ut i fra den infoen du gir oss, så er det godt mulig at han er i skapet, eller evt at han har lyst til å eksprimentere litt... Men ja... Du kan sende meg en pm eller noe, litt lettere å hjelpe deg med sånne ting da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Stor sjanse å ta, forutsatt at han er en virkelig god venn. Har du ingen andre måter du kan finne ut dette på en indirekte måte? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Stor sjanse å ta, forutsatt at han er en virkelig god venn. Har du ingen andre måter du kan finne ut dette på en indirekte måte? Rote på pc-en hans? Nei, selv så mener jeg at det beste er å snakke med han. Vet hvertfall med meg selv, at det ville vært det lureste, for min del... Men jaja, grei erfaring å ha til senere... =/ Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg råder deg til å ligge langt unna, å aldri fortelle det. Hadde en kompis kommet til meg å sagt han var forelska i meg hadde jeg freeka så sykt, å sikkert ikke snakke med han på en lang lang stund. Ikke ta det personlig, har ikke no imot bifile, men hva opnår du med å fortelle han det? Når du er 99,9 % sikker på at han er hetro, så er det nok ikke noe å gjøre! Det er mitt råd, dessverre! Finn deg en digg jente å få deg noe, så går det vel over? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) hva opnår du med å fortelle han det? men hva oppnår han på å ikke gjøre det? edit: leif Endret 17. januar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Beholde vennskapet? Ja! Og ikke bli utstøtt fordi han er bi? Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) nei fordi han liker ham... Jeg ville løpt for livet når min bestekompis er forelsket i meg Endret 18. januar 2008 av Fox Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke si det til han . Alle kan ha merkelige drømmer, å når du er i puberteten, er det normalt å tro man er homo/bifil for noen. Ikke si det til NOEN, finn deg en dame, å stor kos deg med henne. Om noen år går det kanskje over! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg sier bare, at for min del, så hadde jeg nok hatt ett mye bedre forhold/vennskap med en, om vi faktisk hadde snakket mer sammen om det. Menmen, det er meg. Ellers skal det vel sies at det finnes nok av fisk i havet. Finnes jo masse andre gutter/jenter der ute. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke si det til han . Alle kan ha merkelige drømmer, å når du er i puberteten, er det normalt å tro man er homo/bifil for noen. Ikke si det til NOEN, finn deg en dame, å stor kos deg med henne. Om noen år går det kanskje over! Du glemte å be han oppsøke psykolog, samt dra til bønnemøte hvor kan kan bli helbredet. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nei fordi han liker ham... Jeg ville ha løpt for livet når min bestekompis er forelsket i meg QFT. Hadde jeg fått høre at bestekompisen/venninna mi var forelsket i meg hadde jeg blitt livredd. Og det marerittet inntraff for noen uker siden da en av mine beste venninner som jeg aldri kunne tenkt meg å være sammen med, sto fram og fortalte om sine følelser for meg. Forholdet oss i mellom har forandret seg ekstremt mye nå at det er skremmende Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ikke si det til han . Alle kan ha merkelige drømmer, å når du er i puberteten, er det normalt å tro man er homo/bifil for noen. Ikke si det til NOEN, finn deg en dame, å stor kos deg med henne. Om noen år går det kanskje over! Ikke så dumt dette som Zeoh sier. Om du faktisk er BIFIL, så kan du vel finne deg en jente eller noe? Jeg ville i hvert fall IKKE fortalt noe til kompisen din, og bare latt det gå over. I hvert fall ha prøvd, jeg vet ikke hvordan din situasjon er. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Litt dumt sagt er det. Det er tross alt begrenset hvor mye man kan styre følelsene sine. EDIT: men jeg er nok enig i at å prøve seg på sin hetrofile bestevenn er en ganske dårlig idè, sett utifra en typisk reaksjon. Vet han forresten at du er bifil? Endret 18. januar 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kompisene mine vet at jeg er bifil, og de reagerte ikke negativt på det, så man skal ikke se bort i fra at de vet det. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 første steg må vel uansett være å fortelle han at du er bifil. Hvis han er en god venn, brifer han ikke ut av dette. Dersom han da selv er bi, kommer han til å si det der og da (for da har du allerede vist at du stoler på han), og hvis han viser litt avstand til det, så er han nok ikke interissert... Lenke til kommentar
Gjest Guest_kremt_* Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ingen vet at jeg er bi og p[ skolen min er jo homo et sjellsord saa.... vet det er mange andre og at vennskap kan forandre seg fort da jeg elska en i fjor [ ville bli sammen med henne men plutselig spurte hun hva jeg hadde tenkt vis hun gikk til en annen og dagen etter gjorde hun det.... n[ snakker vi s[ vidt sammen men men tror jeg f[r holde meg unna har ikke s[ mange venner at jeg skal eksprimentere med de... Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du er slettes ikke alene, gjest. Jeg har selv, ikke så mange venner. Jeg holder på dem jeg har Ver deg selv, møt andre mennesker, å tørr å snakke. Jeg har utrolig mange jente venner, men det er mindre med guttevenner. Stå på! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du har to valg: en. Gi slipp på han, og heller lek med han i fantasiene dine. to. Go for it !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg