Ohny Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvordan tror dere audio på disse Lenovo kommer til å bli? like dårlig som Thinkpad sine? Jeg reiser ganske mye, så U110 ville ha passet meg ypperlig, men rød lokk? vel får vel leve med det. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du får den i sort også. U110 er helt utrolig lekker! Lenke til kommentar
teodor Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet når U110 kommer til Norge? Og hva den vil koste? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Svaret er nok dessverre foreløpig "nei". Fra Digi.no: I første omgang vil Ideapad markedsføres i et begrenset antall land, nærmere bestemt USA, Frankrike, Russland, Sør-Afrika, Australia, Hongkong, India, Indonesia, Vietnam og Singapore. Fra Lenovo Norge for digi.no bekreftet at det kun er utvalgte land der Ideapad skal selges, og at Norge inntil videre ikke er blant dem. U110 har for liten skjerm for mitt bruk, men en U330 kan nok helt fint erstatte min Thinkpad T42. Har mailet Lenovo Norge om hvorvidt de kan skaffe tastatur med Norsk layout til U330. Har ingen tro på at det er tilgjengelig, men er verd et forsøk. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 U110 har for liten skjerm for mitt bruk, men en U330 kan nok helt fint erstatte min Thinkpad T42. Har mailet Lenovo Norge om hvorvidt de kan skaffe tastatur med Norsk layout til U330. Har ingen tro på at det er tilgjengelig, men er verd et forsøk. Norsk tastatur kan ordnes på denne måten: http://www.waade.no/data/keymagic.html Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er spent på hvordan du skal ordne < og > med klistremerker... Deretter kan du prøve å skrive php/html-kode uten krokodilltegna. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er spent på hvordan du skal ordne < og > med klistremerker... Deretter kan du prøve å skrive php/html-kode uten krokodilltegna. Har ikke prøvd denne løsningen selv. Lurer også på hvordan den virker. Og kan det være at det konkrete tstaturet som U330 har, ikke egner seg for en slik løsning? For øvrig skjønte jeg ikke helt hva du mente med "ordne med < og >" og resten av setningen. Kan du forklare? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Se på tastaturet ditt. Til venstre for z-tasten har du en tast med krokodilletegna på (< og >). Denne tasten eksisterer ikke på amerikanske tastaturlayouts. Venstre shift-tast er bredere og tar opp plassen som < og > bruker på norske tastaturlayouts. Siden du mangler en tast hjelper ikke all verdens klistremerker. Krokodilletegnene brukes i massevis når man skriver php/html og annen kode, dermed blir det for mange helt umulig å klare seg uten. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er det kommet noen IdeaPad til Norge? Er svært interessert i den nye S10, men finner ikke ut hvordan jeg skal få kontaktet Lenovo per mail. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De som forhåndsbestilte i USA fikk leveringen utsatt til slutten av november, så tviler vel på at vi ser den her til lands med det første Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 De forbanna idi***ne i Lenovo skal nå være så jæ**a hard to get. For jo faen meg ikke en dritt informasjon, og det eneste jeg får beskjed om er å ringe et 815-nr for at de skal tjene litt cash. Blir så FORBANNA! Hadde faktisk lyst på denne PC-en, but not anymore ... Lenke til kommentar
cralveberg Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg var en tur i HK tidlig i oktober, og der hadde de IdeaPad'ene tilgjengelig i butikkene Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvordan føltes den ut? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som vet noe mer om denne kommer til landet? Lenke til kommentar
teodor Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som vet noe mer om denne kommer til landet? Ser ut som det nærmer seg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=406307 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Og hvordan viser den linken til at maskinen nærmer seg? En ubekreftet dato? Den har ligget lenge på Komplett, altså. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det noen her som har mail til lenovo norge? Har prøvd supporttelefonen, men etter en time med ventemusikk gadd jeg ikke mer :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå