Gå til innhold

Noen som har en bra side å bestille spill fra?

spincher

Anbefalte innlegg

Hey.

Tenker å bestille spill fra utlandet,

Storbritannia, USA, whatever... :p

Lurte litt på, hvordan er det med toll / moms osv?

tjener jeg noe på det til slutt, eller gjør avgifter slik at det blir like billig å bestille her i Norge?

Til slutt, grunnen til at jeg startet tråden;

Vennligst skriv inn sider med godt utvalg / gode priser :)

Gjerne del erfaringer

Edit: Vil hvor man bestiller spill fra ha noe innvirkning på online spilling? ved PSN?

På forhånd, takk.

- Spincher

Endret av spincher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare gjøre dewg oppmerksom på en ting. Du må være forsiktig når du bestiller. Det har noe med soner å gjøre. Så spillene fungerer bare i det og det landet.

Sist jeg sjekket, var ps3 spill sonefrie?

Quote fra "Informasjon angående import av PS3":

"Spill og filmer som er sonet:

* Mange Blu-ray-filmer.

* DVDer.

* PS2-spill.

Sonefritt:

* PS3-spel.

* Mange Blu-ray filmer"

??

Lenke til kommentar
ALLE Blu-ray filmer er sone indelte..

ALLE ps3 spill er sonefrie..

Krosjefen er igjen ute med feilinformasjon :p

Nei, ALLE blu-ray filmer er ikke sonesperret/inndelt eller hva man ønsker å kalle det. Faktisk så fungere veldig mange blu-ray filmer på uansett blu-ray spiller.

Her finner du informasjon om mange sone A(USA) filmer som fungere på en europeisk blu-ray spiller og europeisk Ps3.

Har selv kjøpt over 10 filmer fra USA og alle har fungert, og jeg har akkurat bestilt War og 3:10 To Yuma fra amazon.com. Er uansett billigere enn å kjøpe dvd i norge.

Lenke til kommentar
ALLE Blu-ray filmer er sone indelte..

ALLE ps3 spill er sonefrie..

Krosjefen er igjen ute med feilinformasjon :p

Nei, ALLE blu-ray filmer er ikke sonesperret/inndelt eller hva man ønsker å kalle det. Faktisk så fungere veldig mange blu-ray filmer på uansett blu-ray spiller.

Her finner du informasjon om mange sone A(USA) filmer som fungere på en europeisk blu-ray spiller og europeisk Ps3.

Har selv kjøpt over 10 filmer fra USA og alle har fungert, og jeg har akkurat bestilt War og 3:10 To Yuma fra amazon.com. Er uansett billigere enn å kjøpe dvd i norge.

er ikkje så farleg sidan urgelOL rydder opp..:)

viste ikkje att det fantes sonefrie BD filmer der ute..men desto bedre for trådstarter..

og nei eg meiner ikkje eg hadde feil i den andre tråden urge..;)

Lenke til kommentar

hei

kan anbefal www.videogamesplus.ca

der selger dem en del billige spill. dem setter ned verdien til 20cad så du slipper toll. har bestilt en del ganger derfra. dem har relativt kjapp levering. rundt en ukes tid. jeg bestilte på en mandag og fikk på fredag! så kommer ann på om du får helg i mellom kanskje.

du burde sende dem en mail for å få fraktinfo. Jeg fikk opplyst at dem tok 7,5 cad i frakt pr spill ca. Men feks gitar hero sku dem har 120 cad kun for frakt.

Marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...