granny Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vet ikke om det er rette stedet for denne posten, men jeg har forsøkt å lete for å finne svar men ikke klart det. Jeg la ikke ut bilde på profilen da jeg meldte meg inn, men kunne nå tenke meg å ha bilde. Har lastet ned bilde og det synes på min side i kontrollpanelet, men vises ikke når jeg legger ut innlegg. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du mener avatar. Min avatar ser du til venstre nå, under brukernavnet mitt. Bare let litt i kontrollpanelet, så finner du Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for kjapt svar . Fikk det til! Dumt spørsmål kanskje: Men hva er da "endre personlig bilde" ? Det var der jeg forsøkte... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det er et personlig bilde som vises når du trykker inn på f.eks min profil. Bildet vises til høyre. Endret 16. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
granny Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for hyggelig svar på et sikkert veldig dumt spørsmål Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for hyggelig svar på et sikkert veldig dumt spørsmål Bare hyggelig Jeg synes ikke de var så dumme. Faktisk stilte jeg samme spørsmål når jeg var ny her inne Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg