Gå til innhold

Friday the 13th og Leprechaun dvdbokser?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er mulig å finne dvdbokser med alle(eller de fleste) Friday the 13th og Lerpechaun-filmene? I separate bokser selvfølgelig. Jeg har sett litt rundt på cdon, play.com og et par andre, men har ikke blitt stort klokere.

Synes å huske jeg fant en Ft13-bok for rundt et halvt år siden, med sone 1, og at jeg leste noe om at den skulle komme til sone 2 også, men nå finner jeg null og niks om det.

Noen som vet om det er mulighet å få fatt på disse boksene(om de eksisterer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det er mulig å finne dvdbokser med alle(eller de fleste) Friday the 13th

Noen som vet om det er mulighet å få fatt på disse boksene(om de eksisterer)

Jeg har i alle fall en Friday the 13th boks. Tror det er de første 5 filmene som er i den.

Kan sjekke opp dette når jeg kommer hjem fra jobb.

Den boksen er i alle fall sone 2. Kjøpt i Oslo for ca 4år siden.

Rolfi

Lenke til kommentar
Det ville være flott oneroffa!

:blush: Må si at jeg skjemmes ganske mye akkurat nå. Det er ikke Friday the 13th boks som jeg har hjemme. Det er jo Nightmare on Elm Street boks som jeg har.

En liten unnskyldning er at jeg så avataren din ;) og ikke leste teksten helt nøye.

Beklager så meget.

Rolfi

Endret av oneroffa
Lenke til kommentar

Nightmare on Elm Street boksen har jeg selv, gode filmer.

Skal titte litt på ebay, kanskje jeg finner noen sone 2 bokser der, selv om jeg tviler. Dessverre har jeg ikke sonefri dvdspiller annet enn i pcen, og da blir det litt kludrete å kjøpe sone 1 bokser.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...