Touch of Red Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Tittelen sier vel alt, men det har seg sånn at jeg droppet innom verdens største fjortis-sang: Bad Boy av Cascada. Fått den på HJERNEN2K FFS! Bare MÅ ha mer liksom... Er det noen sanger som er i samme melodi/rytme/osv med høy fjortisfaktor? Seriøst, er helt hekta... Høres vanligvis på In Flames, Pantera, osv men plutselig bare turna det liksom? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Finn andre Cascada sanger, de har mange brae de ^^. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, jeg tenkte på det Har eller hørt Everytime we Touch, den er jo litt bra. Men ikke samme "tingen" liksom Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Om du absolutt må høre på sånn musikk, sjekk ut Infected Mushroom Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HAHA. Husker at jeg hørte en del på Caskada, før jeg begynte å høre på metal Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Her er noen: Cascada - One More Night Spring Break - Big Bad Love (Cascada remix) Spring Break - Shut up (Cascada remix) Ellers er det mye bra her: Dance - anbefaling og diskusjon Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Om du absolutt må høre på sånn musikk, sjekk ut Infected Mushroom Infected Mushroom er vel ikke særlig likt Cascada? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Om du absolutt må høre på sånn musikk, sjekk ut Infected Mushroom Infected Mushroom er vel ikke særlig likt Cascada? Når han nevner "sånn musikk", antar jeg at han mener elektronisk musikk og dermed må Infected Mushroom liksom være det soleklare alternativet til folk som måtte, gud forby, like musikk ikke lagd av "ekte" instrumenter. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Om du absolutt må høre på sånn musikk, sjekk ut Infected Mushroom Infected Mushroom er vel ikke særlig likt Cascada? Når han nevner "sånn musikk", antar jeg at han mener elektronisk musikk og dermed må Infected Mushroom liksom være det soleklare alternativet til folk som måtte, gud forby, like musikk ikke lagd av "ekte" instrumenter. Sant nok. Folk har jo før definert f.eks. Grendel som techno fordi det er elektronisk musikk, så.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå