SteffenMA Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan jo skyte inn å si at jeg har selv Tatung 37". Jeg kan ikke si annet at jeg er kjempefornøyd. Det ser veldig flott ut med RiksTv. Bruker HDMI mellom tuner og tv. Jeg har hatt litt problemer med vga inngangen til å funke, men Dvi`en funker fint. Så da gir jeg egentlig beng i Vga`en. Nå har jeg ikke fått sjansen til og spille av noen blu-ray filmer eller annet HD materiale ennå, men jeg tror det også blir fint å se på Syns jeg husker jeg ga 6995,- hos datakjeden i Trondheim for den. Veit ikke hva den koster nå. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Da har jeg endelig bestilt ny tv etter mange måneders undersøkelse, sparing og sikling... Valget falt på Tatung V37MCGI. Jeg bestile den fra multicom.no, hjem på døren. Noe som var, overraskende nok, billigere enn postoppkrav. Jeg betalte 7000 for den, noe jeg egentlig syntest er litt for mye. Jeg har fulgt med på prisen i en ukes tid nå og det har vært forandringer fra dag til dag. Startet med 5999 på komplett.no (var usikker så bestilte den ikke, noen jeg angrer bittert på nå) og andre nettbutikker fulgte etter. Prisen lå i overkant av 6000. Dagen kom da jeg skulle bestille den og til min store fortvilelse hadde de fleste butikker sluttet å selge den (er en utgående modell som blir erstattet av en ny i mars måned). Det var bare et fåtall nettbutikker som fortsatt solgte den; GigashopS, Mamoz og Multicom. Håpet mitt var at prisene skulle gå noe ned, det gjorde de ikke. Det eneste som skjedde var at GigashopS og Mamoz gikk tomme og Multicom hadde 5 igjen. Jeg turte ikke vente lenger og bestilte den fra Multicom. Litt bittert men, men.... Du kan jo lure hvorfor jeg ikke ventet på den mye modellen, svaret er enkelt. På den nye modellen vil ikke høyttaleren være avtagbar noe som spiller en stor rolle for meg. Ellers er den eneste forandringen på den ny Tatungen at den får 1 hdmi ekstra, 2 i stedet for 1. Dette har ikke så stor betydning for meg siden jeg bare vil benytte meg av 1 hdmi uansett. Regner med å ha tv'en i hus i løpet av lørdag. Skal teste den med: analoge og digitale signaler, dvd og Blu-ray samt pc og ps3 gaming. Vil komme med et lite sammendrag i løpet av helgen. - Dancin' Endret 23. januar 2008 av Dancin' Devil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå