Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telehor Avidi

Anbefalte innlegg

Hmm ok, her er skiten, jeg har et problem, når vi deler nettet med en HUB på avdis 512 linje så går det ikke an at 2 stk spiller samtidig på nettet ( det går o natten though......)det blir bare mange tusen i ping!!!!!!! Vil dette bli bedre dersom jeg bruker en switch istede........bare sånn at det ikke kommer noen med PC og så går det ikke an og spille.....(er som sagt bare 2 stk) :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har selv Avidi og de sender bare ut en ip til hver kunde hvis du ikke betaler 70 kr i mnd. for sånn "multiabonnement" (typpisk Telenor som vil tjene penger). Har prøvd å spille 2stk. med deling via switch. Det fungerer ei stund, men når de oppdager at du mottar 2 iper så tar de vekk en av ipene. Kjører derfor med to nettverkskort i maskinen min, en for LAN og en for inet. Så deler jeg inet til alle som er koblet til switchen via min pc (som en router). Da mottar jeg bare 1 ip, men alle "bak" pcen min kan spille sammtidi :)

Hater Telenor!! !! !!

Har ringt de noen å tjuve ganger fordi jeg har problem med ustabil ms og packetloss, men de visste ikke engang hva ms og packetloss var ! !

Etter noen måneder har jeg enda samme problem. Jeg og naboen min.

Får lyst til å stabbe en stor agurk på tverra opp i nasen/rassen til de "tekknikerene" ! ! !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...