Leetrune Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hmm ok, her er skiten, jeg har et problem, når vi deler nettet med en HUB på avdis 512 linje så går det ikke an at 2 stk spiller samtidig på nettet ( det går o natten though......)det blir bare mange tusen i ping!!!!!!! Vil dette bli bedre dersom jeg bruker en switch istede........bare sånn at det ikke kommer noen med PC og så går det ikke an og spille.....(er som sagt bare 2 stk) Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 i have no legs..... Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 det funnker dritbra med switch Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 LOL hansi Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hei! Har selv Avidi og de sender bare ut en ip til hver kunde hvis du ikke betaler 70 kr i mnd. for sånn "multiabonnement" (typpisk Telenor som vil tjene penger). Har prøvd å spille 2stk. med deling via switch. Det fungerer ei stund, men når de oppdager at du mottar 2 iper så tar de vekk en av ipene. Kjører derfor med to nettverkskort i maskinen min, en for LAN og en for inet. Så deler jeg inet til alle som er koblet til switchen via min pc (som en router). Da mottar jeg bare 1 ip, men alle "bak" pcen min kan spille sammtidi Hater Telenor!! !! !! Har ringt de noen å tjuve ganger fordi jeg har problem med ustabil ms og packetloss, men de visste ikke engang hva ms og packetloss var ! ! Etter noen måneder har jeg enda samme problem. Jeg og naboen min. Får lyst til å stabbe en stor agurk på tverra opp i nasen/rassen til de "tekknikerene" ! ! ! Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 asså, inet går via pcen min og så til switchen som da deler til alle Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kjøp en billig bredbåndsruter. De fleste har en 4ports switch, og du bruker bare en IP mot internet. Vil anta at no sånn kan plukkes opp rimelig billig på bruktmarkedet e.l. (Har en å selge ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå