Gnomas o.O Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) har en creative vision m mp3 spiller og jeg får ikke programme for og legge musikk over til den med til og virke tror det er vista? får bare programmet svarer ikke ser etter en løsning bla bla lba programmet lukkes. noen som vet hva det er eller hvor jeg får tak i nye drivere eller nå sånt? edit: kansje dette var feil del av forumet og pste på? Endret 17. januar 2008 av woulf Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Heisann, jeg har hatt problemer med min spiller også, det var av typen Creative Zen Sleek, viss det er Creative Zen Vision M du har problemer med, så er det driveren til selve spilleren du må oppdatere, det måtte i alle fall jeg for min da jeg installerte Vista, driveren finner du her, funker ikke denne skal jeg finne en ny. Endret 17. januar 2008 av Ørnen Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hmm fikk opp "ypur player is not coneckted" under instalasjon og da slutta windoes mediaplayer og virke og lukka seg xD plugga i mp3 spillern men maskina finner den vist ikke? Lenke til kommentar
Ørnen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det har seg slik at Vista ikke finner den før du har fått oppdatert driveren på spilleren, så du må oppdatere den på en pc med XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå