AndersK_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 dette spm. har plagd meg SKIKKELIG i mange år nå! hva skjer med det? blir det bare "borte"?? eller..? Det jeg alltid har trodd er at det blir til en eller annen gass og så kommer ut bak på pcen og ryker bort eller noe, noe som selfølgelig er LATTERLIG! vet at det er noen her som må vite det... vet at det er et dumt spm Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 dette spm. har plagd meg SKIKKELIG i mange år nå! hva skjer med det? blir det bare "borte"?? eller..? Det jeg alltid har trodd er at det blir til en eller annen gass og så kommer ut bak på pcen og ryker bort eller noe, noe som selfølgelig er LATTERLIG! vet at det er noen her som må vite det... vet at det er et dumt spm Det forsvinner ikke før det blir skrevet over, og selv da kan ekspertene finne frem til det. Det som skjer er at de blir sletet fra file allocation table, altså de har ikke noen adresse så windows kan finne de. Men de ligger fremdeles fysisk på harddisken. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Veit ikke om dette er helt rett, men jeg tror det er som følger. Man sletter en fil/mappe så OS'et tror det ikke er noe der. Fila ligger der fortsatt, men kan overskrives når som helst. Mener å ha lest at man må overskrive en fil 5-6 ganger før den blir helt borte elns . [ Vet ikke om det er riktig ] Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 er ikke det litt rart da. det burde være ganske fullt på disken min hvis alt jeg har sletta ligger der fortsatt, har en del slette porr though!!!!! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Alt. 1: Maskinen sier at plassen på harddisken kan brukes til noe annet (dette gjøres i FAT-tabellen). Filene som er "slettet" er ikke borte før området de er lagret på blir overskrevet med andre data. Selv ikke da er de fortapt, men det blir litt mer komplisert. De som driver med datagjenoppretting kan rekonstruere data som er overskrevet flere ganger, ettersom magnetiseringen på platene ikke starter og slutter på EKSAKT samme sted hver gang. Alt. 2: En liten alv løper rundt på harddisken og børster bort filer du sletter i utforskeren. Disse børster han opp i en liten sekk, og denne sekken tømmer han på innsiden av kabinettet. Det er derfor det blir så mye støv i maskinen hvis du har slettet store filer. Jeg holder en knapp på alt. 1. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 alt. 2 var mye mer spennende! jeg holder en knapp på den Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvor blir det av lyset i ei lyspære som slåes av ? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvor blir det av lyset i ei lyspære som slåes av ? Det går ut å tar seg en røyk. Lenke til kommentar
venuz Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Noen som vet hvor det ble av femtilappen jeg mista i fjor? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Noen som vet hvor det ble av femtilappen jeg mista i fjor? Det var nok min skyld! Jeg har mistet all form for god sex, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Mener å ha lest at man må overskrive en fil 5-6 ganger før den blir helt borte elns . [ Vet ikke om det er riktig ] Tull og tøv - fila er borte når den er overskrevet - dermed basta Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Mener å ha lest at man må overskrive en fil 5-6 ganger før den blir helt borte elns . [ Vet ikke om det er riktig ] Tull og tøv - fila er borte når den er overskrevet - dermed basta Jo, den er borte. Men den lar seg allikevel rekonstruere. Det er ikke uten grunn at sletteprogrammer overskriver disken flere ganger. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvor blir det av lyset i ei lyspære som slåes av ? Hvordan kan du være sikker på at du skrur lyset av - og ikke egentlig skrus mørket på ...? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvor blir det av lyset i ei lyspære som slåes av ? Hvordan kan du være sikker på at du skrur lyset av - og ikke egentlig skrus mørket på ...? Ikke gi kraftselskapene noen idèer. Plutselig får vi mørkeregning i tillegg til strømregning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå