disilas Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) jeg og broren min snakket om hvem som hadde vunnet i kamp mot hverandre av ssj4 gogeta (dragonball) eller luke skywalker(star wars). jeg synes det helt klart er ssj4 gogeta. Endret 17. januar 2008 av disilas Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Aller først: Endre emnetittelen. Den er altfor lite beskrivende for inneholdet. Skriv heller "SSJ4 Gogeta VS Luke Skywalker: Who's the man?" f.eks. Nå til saken: Kødder du eller? Gogeta trenger ikke å lee en finger for å slå ham en gang. Hvis du har sett nest siste episode av GT, så mørbanker han One Star Dragon. Ikke noe tvil her. Litt sidesak: Vet at det er off-topic, men må bare si det. Liker designen til vanlig Gogeta bedre, ref. Janemba-filmen. SSJ4 Gogeta er så overpyntet Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 men luke ser/føler når ssg4 slår, Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja og så? Det gjør Gogeta også, han føler ens chi på lang avstand og er så hurtig at en ikke ser slagene en gang (igjen ref: Janemba filmen) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ok, men det var egentlig en dum samtale Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hehe jeg vet, skikkelig tulletråd. Tar nok ikke lang tid før den blir stengt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er dette en hobby? Merkelig tema i en hobbytråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå