Laffe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dete her er ikke akkurat noe snedig spørsmål, men noe jeg lurer på angående komplett's retur vare. Er det noen her som har returneten uten å ta kontakt med produsentene av produktet? og har fått et nytt produkt av dem? (innenfor garantien, selfølgelig) "Dersom produktet du ønsker å returnere ikke finnes i listen, eller dersom du har fått beskjed om å returnere varen til oss, gjør du som følger:? Jeg tviler på at produsentene av produktet kan fikse produktet fordi det har noe med batteriet å gjøre. + at jeg må sende den ut av utlandet og vente i 3-4 uker, noe jeg ikke klarer Takk Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har sendt tilbake to ting til komplett som jeg fikk med min PC. Skjermkort, og PSU. I og med at dette var innenfor Kompletts "3års sende inn support", så var det ingen problemer. Det eneste jeg gjorde på forhånd var å fylle ut e-skjema, og fikk et returnummer på mail, som jeg sendte sammen med de. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 mhm, men det gjelder vel forsovit(?) pcn. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg trodde ikke Komplett listet produsenter i listen sin som ikke hadde en norsk avdeling til å ta seg av RMA. Dersom du ikke vil sende til produsent kan du alltids sende til Komplett, men hver obs på at dette da ikke alltid er raskest da de også vil være avhengig av å sende det videre. Hvilket produkt er det snakk om? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Det er snakk om en iPod.. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den skal ikke til utlandet men til Infocare. Om du sender den til Komplett så vil de også sende den til Infocare. Det tar lenger tid. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du har full rett til å sende den til Komplett, og å forholde deg kun til Komplett. Hva de så velger å gjøre for å fikse problemet er opp til dem. At det kan ta et par dager ekstra er nok riktig, men da slipper du til gjengjeld å forholde deg til flere parter. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 what klikkeng said. anbefales. en kompis sendte noe i retur til frankrike selv for over en uke siden, og den ble akkurat fortollet... :S Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 what klikkeng said. anbefales. en kompis sendte noe i retur til frankrike selv for over en uke siden, og den ble akkurat fortollet... :S lol kult Det er vel derfor man sender til bedriften, også sender de sikkert som firma vare og slipper dette med toll osv.. Når du sender noe privat, kan de skape problemer. Men jeg mener det står noe om returer i loven eller noe.. Men usikker.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Du har full rett til å sende den til Komplett, og å forholde deg kun til Komplett. Hva de så velger å gjøre for å fikse problemet er opp til dem. At det kan ta et par dager ekstra er nok riktig, men da slipper du til gjengjeld å forholde deg til flere parter. kk, takk. Nen kan de avslå sendingen? "Du vil i løpet av en til to dager motta en e-post med et returnummer som pakken skal merkes med. I e-posten vil det også være annen nødvendig informasjon for returen." Altså at jeg ikke får noe returnummer og at de heller bare kommer med "ta knotakt med produsenten først du. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Komplett kan ikke kreve at du skal ta returen med noen andre. Du har handlet varen hos Komplett og du har din fulle rett til å levere varen tilbake til de. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ok! Det har er 2 dager siden jeg sendte dem melding om retur(innen for garanti) og har ikke fått noe melding eller svar fra dem. Det sto at jeg skulle få det innen 1-2 dager. og jeg vet at det kan også være grunner til at de ikke svarer innen fristen++ Men hvis de ikke kontakter meg eller sender meg en melding, kan jeg da gjløre noe med det? har jeg noe krav eller rettigheter på noe? ifnot, da må jo jeg kontakte apple uansett.. ikke at det er noe negativt med det, det er bare at jeg ikke FÅR kontaktet med dem. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå