AndersK_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvordan gjør du det? jeg har en uvane: nemli og glemme hvor/hva jeg skriver inlegg/emner, åssen er den beste måten og gjøre dette på??? hva gjør du?? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Alle husker vel slike ting? :-) Hvis du trykker på "Forum" får du opp tre linjer til høyre. På den midterste står det "Vis dine egne innlegg". Lenke til kommentar
janken Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har samme problemet..... Jeg finner ingen 3 linjer???? :-/ Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 har en mappe i favoritter hvor jeg legger alle poster jeg følger med på. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 likte når jeg fikk mail jeg, savner også siggen min Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg bare søker etter poster med min egen bruker, så ser jeg hvilken jeg ikke har vert innnpå. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ærlig talt; 1. Man logger inn (jeg blir alltid automatisk logget inn - har krysset av for det) 2. Klikk på linken FORUM (dvs. http://forum.hardware.no) 3. Oppe til høyre står det da; Vis nye innlegg Vis dine egne innlegg Vis ubesvarte innlegg 4. Klikk på Vis dine egne innlegg 5. Da kommer alle trådene du har svart i opp. Sortert etter når siste innlegg i tråden ble gjort. Ergo vil de trådene det er aktivitet i ligge øverst - noe som er veldig praktisk. Lenke til kommentar
janken Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Takk for tipset. Nå fann jeg det. Grunner til at jeg ikke fann det før var at norton internetsecurity logger meg ut hvergang jeg skifter side. Men ALLE innleggene kommer ikke. Kun 76, 36% av mine innlegg viser. Hvorfor? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Det vises 50 tråder per side. Jeg har 21 sider. 50 * 21 = 1050 1050/1691*100 = 62% vises Men så må vi jo ta hensyn til at jeg har postet flere ganger i samme tråd, så da er det jo en logisk forklaring! ------------------------------------------------------------------------------------- Hvis du vil ha en oversikt over hvert enkelt innlegg, så trykker du på knappen "profil" som står under signaturen din. Deretter; "Finn alle [sett-inn-brukernavn] Innlegg". Der kommer absolutt alt du har postet opp, men jeg mener denne funksjonen er mindre oversiktlig.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå