Gå til innhold

Pengetips i hverdagen

Big_Mac

Anbefalte innlegg

Lazy_Boy skrev:
btw: gorber, men man blir ganske lei hvis man skal spise tørt brød med muggen ost hver dag i 40 år

jeg orker ihvertfall knapt synet av en brødskive etter at jeg spiste det hele barneskolen

Åh det finnes så mye rart og godt man kan ta med seg som matpakke :dribble:

Problemet er jo ta seg tid til å smøre den :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har du bredbånd men bruker det lite har netcom en løsning som heter mobilt bredbånd. Det koster 499 i etbalingsgebyr, og 99 kr mnd. Da har du fri bruk mellom 5 på ettermiddagen og 8 på morgene, i helgene og i helligdagene. Det er ikke like raskt som bredbånd, men er et billig alternativ, da bredbånd ofte koster omlag 3-4 ganger så mye, det er ca 2000 - 3000 spart i året :)

Lenke til kommentar
  mamama skrev:
First Price sine ting er som oftest bra og alltid billigere enn de andre merkene :)

Sant nok, men jeg for min del holder meg unna matvarer ala FirstPrice. Man legger merke til produsenten sparer inn på smaksopplevelsen.. :hm:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
  mamama skrev:
First Price sine ting er som oftest bra og alltid billigere enn de andre merkene :)

Smøret deres smaker crap og brødet blir fort tørt, men appelsinbrusen, frukten, syltetøyet og kaviaren er bra :)

Mye penger å spare pr kilo.

Endret av mamama
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  Ekko skrev:
Ikke ha mye pegner på kortet, overfør de til andre kontor, gjerne BSU om du har jobb ved siden av.

Skal være forsiktig med å anbefale fond i disse dager, men en spareavtale som trekker et fast beløp er ikke dumt.

Vil tro slike spareavtaler bare egner seg for storsløsere uten selvkontroll. Trekk av faste beløp kan man jo lett gjøre selv og overføre pengene til andre kontoer eller fond. I tillegg er fondene til disse spareavtalene aktivt forvaltede, noe som koster flesk å forvalte. Derav avgifter. Velger en heller indeksfond har en grovt regnet allerede slått 75% av slike fond. I tillegg er avgiftene langt lavere.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...