xD^^ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 heisann. jeg kunne tenke meg litt kritikk på dette utkastet takk takk Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Altfor mye luft, kjedelig fargevalg og altfor lite innhold. Fyll inn med mere tekst - og ikke bare et hovedfelt med tekst... Få inn bilder også. Dette var kjedelige saker. Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Alt for mye luft Hover effekten på nyhetstittelen blir aktivert selv om musepekeren befinner seg i andre enden av nyheten (altså over "started out as a two") Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg klarte ikke å lese menyen før jeg var på hover Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvem bryr seg vell om hva du "har igjen å gjøre" på nettsiden din? Kan ha forstått det om det var snakk om en låt, film, program etc.. men, en privat hjemmeside?? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 stian, dette er bare et utkast ... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Veldig bra fargevalg, faktisk perfekt. Men altfor mye luft, trengs mer design og liv Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Veldig bra fargevalg, faktisk perfekt. Men altfor mye luft, trengs mer design og liv Er så uenig at det er ikke mulig å være mer uenig.. Fargevalget er så som så, men det finnes lite kontrast og menyen falmer bort. Siden er tom, og logoen alt, alt, aaaalt for stor... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bare et lite tips: Det er dumt med samme hover på ting med og uten linker. Det forvirrer. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Krymp "logoen" som dekker hele skjermbildet. Det er ingen grunn til at jeg ikke skal klare å vise hele nettsiden deres på ett skjermbilde med 1920x1200 i oppløsning. Halve høyden på siden er jo whitespace. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 what? får du ikke sett hele siden med 1920x1200 oppløsning? kan du ta et bilde av det? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvem bryr seg vell om hva du "har igjen å gjøre" på nettsiden din? Kan ha forstått det om det var snakk om en låt, film, program etc.. men, en privat hjemmeside?? Fint du henger deg opp i småting da.. Ellers, siden ser bra ut den. Eneste du må gjøre er å krympe logoen litt, fjerne et par-tre linjer med luft mellom toppmenyen og logoen. Og samme med luften mellom logoen og det som står under. Samtidig bør du gjøre noen endringer med hovereffektene på menyen. Et eller annet stemmer ikke, men kan godt hende det bare har mer størrelsen på skriften å gjøre. Utenom dette synes jeg det ser veldig bra ut! Minimalistisk til tusen, men så er ofte det enkle det beste! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Effekt når man holder over overskrifter er totalt unødvendig og ikke minst forstyrrende/irriterende. Er også enig i at du har alt for mye luft over og under logoen din. Ellers var ikke fargevalget det verste jeg har sett. Fortsett slik, så blir det nok enda bedre/brukbart snart! Lenke til kommentar
Svein Erik Farstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Et tips: Ikke bruk gradient på bakgrunnen. Det funker dårlig på nett siden den blir repeata når siden har mye innhold og blir for lang. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 what? får du ikke sett hele siden med 1920x1200 oppløsning? kan du ta et bilde av det? Er litt for lat, men i både IE og Fx får jeg vertical scroll selv om jeg maksimerer vinduet i den oppløsningen. Foreslår at du reduserer mengden whitespace, det virker så unødvendig å spre innholdet så mye. Et tips:Ikke bruk gradient på bakgrunnen. Det funker dårlig på nett siden den blir repeata når siden har mye innhold og blir for lang. Wtf..? Den repeater seg ikke her. Hørt om background-repeat:repeat-x og background-align:top? Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Får ikke vertical scroll i opera i alle fall 1280x1024.... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 1920x1200 (ikke maksimert, men strukket til full høyde). Legg merke til scrollbaren til høyre. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 sorry jeg får vertical scroll jeg også. Var så innstilt på horisontal scroll når det var snakk om scroll så jeg så etter det og svarte på noe helt annet. Får det samme btw. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 - Menyen bør være mer synlig, man ser den knapt ikke... - Skal dere ha "les mer"-lenke? Syns ikke det passer seg på en sånn side. Er vel best å ha all infoen tilgjengelig med en gang. - Jeg håper det bare er et utkast det som står der, for det var ikke spesielt bra engelsk. Mye feil og dårlig ordlegging. - Bakgrunnen er pen, men altså litt for lang. Er enig med de som sier at det trengs mindre whitespace. - Hva med å slenge inn et bilde av gruppen? Logoen er fin, men hadde gjort seg bedre med litt grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå