bollz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 (endret) Jeg bestilte en komplett pc i egenvalgte komponenter og fikk dette tilsendt i posten. Fikk hjelp av en som jobber på ITpartner as til å sette sammen delene.. så viser det seg at det er en feil (selvfølgelig) og han eliminerer litt og vi finner ut det må være HOVEDKORTET.. Sender dette straks inn til komplett ved deres tilsynelatende kjekke ordning, og fikk beskjed om at det ville ta 3-6 dager så skulle det være klart. Det har seg slik at det haster for meg å få dette kortet iom at jeg MÅ ha det før fredag(21.03.03) Det er nå ti dager siden jeg mottok mail om at det var mottatt og at det var under behandling.. Jeg har sendt mail og ringt inn for å pushe på og dem lover både i tlf og mail at det vil bli sendt i løpet av samme dag som jeg ringte/mail.. Det har vist seg at det ikke er slik og jeg begynner å uroe meg.. Mange andre som har opplevd samme hendelse? og er det noe jeg kan gjøre/forlange av Komplett.no? Spør du meg er det slett service, når du tenker på konkurransen deres i dagens marked.. jah - skal ha den til lan jeg og:) - et par timer senere fikk jeg mail fra komplett.no - får tilsendt nytt hk + 10cd-r cd'r som bonus pga lang ventetid. Dette kaller jeg bra service! takk! Endret 9. september 2009 av bolland Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Fikk svar manda denne uken at retur var under behandling. Ikke hørt noe etter det... Har sendt mail for å pushe på også.. De har vel mye å gjøre! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 den gangen jeg sendte i retur tok det to uker. hadde sikkert tatt lenger tid var det ikke for at jeg ringte og pusha på litt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Min erfaring / oppfattning er at behandlingstiden for returer hos de fleste webshopper er svak. En retur tar gjerne rundt 14 dager, veldig sjelden mer enn 20. Snakker nå om dager, ikke arbeidsdager Synes nå reklamasjons- og garantisaker aldri skulle tatt mer enn 10 dager jeg inkl frakt, men jeg krever vel litt mye =) Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Sendte min harddisk og ringte et par dager etter det kom inn og forklarte at jeg skulle hatt den på et LAN neste helg. De forsto med en gang og sendte den to timer etterpå Kjempefornøyd Bare det at posten er så treg at jeg ikke mottar den før tidligst lørdag, en dag for sent..... tok 6 dager Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Alle enheter som det er feil på som de har lignende enheter inne på lager blir jo ferdig på nullkommaniks da. Problemet ligger vel heller i at de noen ganger må sende til utlandet. Har forsovet selv bare gode erfaringer med komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå