Obi von Knobi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har Nero 8 og alt som hører til. Hvordan gjør jeg om fra .mkv til en filtype som virker på en vanlig DVD-spiller? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 .mkv er vel et HD-format? Går det ikke ann å velge noe sånt som "Burn DVD-movie?" Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mkv er en kontainer som kan inneholde mange ulike formater. Som regel brukes det til HD-materiale. Konverteres den til VOB vil den ikke lenger være i HD-format. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Hvilket program kan gjøre om fra .mkv til .vob da? Det gjør ingenting at det ikke blir HD-kvalitet. Når jeg bruker Nero Vision e.l. så finner jeg ikke .mkv filen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Prøver selv dette med VSO ConverXtoDVD. Min er nok ikke ferdig før i morgen (en fil på 12 GB), men ser ut som jeg får konvertert den riktig nå hvertfall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan du si noe om det fungerte, datating? Skulle gjerne brent ut en .mkv til en DVD selv. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kan du si noe om det fungerte, datating? Skulle gjerne brent ut en .mkv til en DVD selv. Det fungerte kjempebra! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har en film i .mkv. Den er i HD-kvalitet. Den tar under 4GB. Da går den inn på ei DVD-plate. Kan man brenne filmen på plata uten å miste HD-kvaliteten? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du kan brenne den som en mkv-videofil i full kvalitet men den kan da bare spilles av på spillere som støtter mkv, altså i praksis bare på en PC. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du kan brenne den som en mkv-videofil i full kvalitet Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 På samme måte som du brenner en hvilken som helst annen data-fil. Legg merke til at den ikke vil kunne spilles av på en vanlig DVD-spiller eller liknende. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 På samme måte som du brenner en hvilken som helst annen data-fil. Legg merke til at den ikke vil kunne spilles av på en vanlig DVD-spiller eller liknende. Da er det jo ikke vits. Da kan jeg jo heller koble laptopen til tv Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det var jo det jeg skrev i første innlegg: ...den kan da bare spilles av på spillere som støtter mkv, altså i praksis bare på en PC. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 En dvd støtter jo ikke mer enn 576 linjer (PAL), så kvalitet vil du miste uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå