Joachim_F Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Her er en spillbar flash-demo av Ace Attourney: Apollo Justice for DS. Les mer Endret 16. januar 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Åhå! Dette var moro. Har spilt litt på den japanske versjonen da jeg fant ut at det bare var 3 spill på engelsk hittil. Trist at de ikke oversatte nr. 4 også, som nr. 3. Liker ikke at du ikke spiller Phoenix Wright :---< Endret 16. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Testa litt et par minutter aldri silt dette før. Skal man bare trykke på den play knappen eller ? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Spilt det første spillet i serien. Jeg fikk en fantastisk deilig og tilfredsstillende følelse hver gang jeg løste gåter. Man roper "objection!", viser beviset, ser fiendene reagere som om de har blitt skutt og deretter hører en fengende musikk. Prisen er litt stiv da, og jeg synes de har vært litt for kjapp med avtrekkeren når de lanserte så mange spill over så kort tid. Har jo hørt at det ikke er noe nytt når det gjelder gameplay heller. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ace Attorney er kjempemorsomt Prisen er litt stiv da, og jeg synes de har vært litt for kjapp med avtrekkeren når de lanserte så mange spill over så kort tid. Har jo hørt at det ikke er noe nytt når det gjelder gameplay heller. De tre første spillene i serien ble først utgitt som GBA-spill i Japan. Med andre ord var spillene så godt som ferdigutviklet allerede før Nintendo DS kom på markedet. Det fjerde spillet (Apollo Justice) er utviklet spesielt med tanke på Nintendo DS, og kommer da med en rekke nye funksjoner. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Smart å legge legge en demo som flash på pc, tipper det lokker noen til å kjøpe DS Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 De tre første spillene i serien ble først utgitt som GBA-spill i Japan. Med andre ord var spillene så godt som ferdigutviklet allerede før Nintendo DS kom på markedet. Det fjerde spillet (Apollo Justice) er utviklet spesielt med tanke på Nintendo DS, og kommer da med en rekke nye funksjoner. Å ja. Da var det vel bare siste sak i det første spillet som hadde skikkelige DS-funksjoner (og hadde en 3D-film som viktig bevis) Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Oooh, hadde ikke fått med meg at den ordentlige oversettelsen var ferdig nå. Jaja, har spilt fan-oversettelsen for evigheter siden uansett, men jeg husker fint lite så det skader neppe å spille gjennom en gang til. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dette må være noe av de beste dialogene jeg har sett xD Må kjøpes! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gotta love flash.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg