Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

EM2008 i Håndball for herrer - På hjemmebane!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nok vunnet om kantene hadde putta på alle de opplagte målsjangsene de fikk. Når en ving får så god vinkel sliksom som både Skoglund og Tvedten fikk i går, skal ballen i kassa!

Skjærvold infridde, selv om han misset et par han også.

Myrhol kastet (glapp ballen?) skyhøyt over mål et par ganger.

Kjelling burde ha gått opp et par ganger når han blir spilt opp, der er han livsfarlig, det viste han mot Slovenia (kom bare litt for seint i den kampen) istedet for å prøve på backhand innspill 4 ganger på rad. Det ser fint ut da det går, men når han først har truffet 2 ganger på den, er det lett å skjønne 3/4 gangen.

Kommet meg litt etter tapet, men fortsatt surt!

Lenke til kommentar

Ja det var litt surt, men samtidig, vi hadde nok tapt i semifinalene hvis vi fortsatte å sette alle sjansene våre utenfor! Det var rett og slett smertefullt å se på. Synd vi manglet Løke, det kunne ha vært forskjellen på semifinale plass og den nåværende situasjonen.

Jaja, vi får håpe på seier mot Sverige! Mulig dette blir den siste kampen for Johnny Jensen i type mesterskaps-sammenheng?

Og helt til slutt, noen som vet om det finnes et sted å kjøpe landslagsdrakt med nr+navn på? Tok en kjapp titt inne på Norges Håndballforbunds nettsider, men der kunne man ikke kjøpe drakt m/navn el nr. Gidder ikke betale 500kr for en drakt når den er helt naken, det er bare kjipt.

Lenke til kommentar

Har han? Da blir jeg jammen glad, jeg husker bare det var snakk om at EM 08 ble det siste mesterskapet han kom til å gjøre med Norge, det var vel i forbindelse med VM i fjor.

OG selvfølgelig bør/må/skal GP fortsette! Faen ass den fyren er helt sinnsykt rå når han står og hopper som en lemen på sidelinja. Heia GP! :)

Lenke til kommentar

For en fantastisk spennende kamp! For en opphentning. Nå er jeg neimen ikke sikker på hvem som vinner lenger. Nær slutten av 2. omgang tenkte jeg Sverige ville klare det, men nå er det så likt. Vi får satse på at nordmennene trekker det lengste strået ;)

Redigert:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av TSP
Lenke til kommentar

Jeg håper og håper! Han er en skikkelig "mennesklig" trener, og jeg (muligens ulikt andre) synes han har mye rett i det med flaks/uflaks. Norge har vært jævlig uheldig, tildels også dårlig, men mye uheldig.

Ellers vil jeg gi ros til Frode Hagen som tar jævlig ansvar i dag, og ikke minst Johnny Jensen som kommer inn i de siste 10 minuttene til tross for at han har sterke smerter i kneet. Viser lagånd av dimensjoner.

Må være utrolig kjipt for gutta. De har jobbet og jobbet men det er hele tiden stang ut, og "bare nesten". :(

Lenke til kommentar

haha ja, latterlig... Fikk se Kroatia - Frankrike hvertfall, en kamp som var hard, brutal og spennende.. Sånn det skal være :)

Men synes dommerne bæsjer seg selv litt på leggen her. De gikk ut før EM og sa at de skulle ha en streng linje, slå hardt ned etc.

Kroatia - Frankrike var en har batalje.

Noen som tørr å gjette på et all-star lag da?

Selv er jeg ganske usikker, men Kasper Hvidt har fortjent målvaktsposisjonen, Balic tar vel midtbackplassen, Karabatic som bakspiller?

Pajovic som bakspiller? Abalo kaaaanskje som høyre kant (sa kanskje)

Lenke til kommentar
Og da ble det vel fiasko igjen da. Tenk etter den starten! Det er fryktelig trist.

Fiasko og fiasko... De levde ikke opp til forventningene folk hadde satt til de :)

Greit at de hadde tidenes mannskap osv.

Men tidenes beste mesterskap av herrene.

Synes selv det er surt at det glapp... Laget vi spilte uavgjort med på torsdag spiller finale i morgen!!!

Lenke til kommentar

Laget vi slo i første kampen spiller finale i morgen. Sjetteplass blir fiasko utfra det utgangspunktet. Greit at Pettersen sier at vi ikke har flaks (marginer), den kjøper jeg for det har vi jo sett. Det samme gjelder dommerne, de er et kapittel for seg selv. Vi hadde nok vært i en semifinale med de dommerne som Tyskland hadde i fjor. Tyskland i fjor ble bare dumt! Men i de avgjørende kampene så har vi fått TVILSOMME ting mot oss og i tillegg blitt feilaktig avblåst for diverse ting, akkurat det er surt. Dessverre så kan vi egentlig takke oss selv, Kroatia burde vi tatt LETT, det samme gjelder Polen slik som kampen utartet seg. Det at vi ikke slo Slovenia holder jeg kjeft om.

Når vi gang på gang feiler i avgjørende øyeblikk og tidvis kollapser, da syns jeg at det minner om fiasko. Sjetteplass er for dårlig, det er klart at det er marginer og dommere her, men kan ikke skylde på bare det heller. Må heller ikke glemme at vi tok med oss 4 poeng fra gruppespillet.

Nå var det mange som ropte om finale og mulig gull etter gruppespillet, det ville vært lite realistisk. Et håp, men da skulle alt klaffe, en semifinale derimot burde de klart. Det hadde de også mange muligheter til mot Polen og Kroatia.

Ble sjetteplass i VM 1958.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...