Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

EM2008 i Håndball for herrer - På hjemmebane!

Anbefalte innlegg

Synes dømminga var grei jeg, helt til de slapp seg ned på slutten der ;/

Der skal jeg hver helt uenig.

de gir ikke to minutter når en polak går med strake hender,mens en norsk spiller er i lufta. Er det ikke falig spill så vet ikke jeg.

Mens på slutten så blir de så lurt av de polakene som spiller at de får en hard takling, han er nesten ikke borti ansiktet. det var en liten klapp.

tre norsk spillere ligger nede, da skal dommerene stoppe kampen, istede lar de polakene gå i kontring.

Det kan godt henn at det var noe som Norge gjor som dommeren ikke så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må slå Slovenia nå og det bør gå greit det.

Slovenia MÅ slåes. Norge må vel også ha poeng mot Kroatia :S Det KAN bli hardt, men kan også gå greit.

tre norsk spillere ligger nede, da skal dommerene stoppe kampen, istede lar de polakene gå i kontring.

Rune Skjærvold hadde ballen, han burde ha signalisert at en spiller ligger nede slik at dommerne får tatt timeout. Men hva gjør han? Jo istedet satser han innover i banen, og til slutt snubler han i Lauritzen!!

Såklart burde dommerne ha sett det og stoppet spillet uansett, men Rune burde også ha stoppet ;)

Lenke til kommentar

Herregud nå tror jeg jeg får virkelig vondt. For et forsvar, blir vi helt hjelpesløse uten Johnny Jensen? :( Og alt sløset av sjanser! AAAAAH pains!

Spennende kamp i dag også gitt.

Ser til tider at det står "turnovers" på skjermen. Hva er dette? Alltid lurt på det her i heimen, på tide å finne det ut. :p

kontringer?

Lenke til kommentar

Forferdelig, forferdelig dårlig. Ikke stort mer man kan si. Nå må vi slå Croatia, noe som blir veldig tøft. Tror ikke det blir semifinale. Formkurven peker en vei; NED.

I tillegg er Løke ute av mesterskapet, er det Kjelling som treffer han?

En annen ting som er synd er at vingene er så dårlige, under 50% uttelling.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Herregud nå tror jeg jeg får virkelig vondt. For et forsvar, blir vi helt hjelpesløse uten Johnny Jensen? :( Og alt sløset av sjanser! AAAAAH pains!

Spennende kamp i dag også gitt.

Ser til tider at det står "turnovers" på skjermen. Hva er dette? Alltid lurt på det her i heimen, på tide å finne det ut. :p

kontringer?

Er det det? Talla stemmer nå i så fall aldri med hvor mange kontringer det faktisk har vært.

Lenke til kommentar

Bare en ting å si om kveldens kamp: De fortjente å tape!

Må reise seg mot Kroatia i morgen, og håpe at Balic har en dårlig dag på jobb!

Frank Løke må også se resten av EM fra tribunen, med strukket leddbånd. SYND. Han har vært en knallspiller, kjempebra uttelling, og mange straffer!

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Må bare gratulere han intervjueren på tv2 med dagens idiotispørsmål mot myrhol.

MAKAN.

Hvem? Hva? Hvor? Så det ikke.

Var det når han konfronterte ham med skaden på Løke?

Jeg skjønner ikke hvorfor vi ble så dårlig, vi hadde et utrolig godt forsvar i 5-10 minutter i første omgang. Men, det er vel som noen allerede har sagt, de var slitne osv. Med Johnny Jensens utestenging har vi i alle fall én godt uthvilt person i forsvar i dag.

Lenke til kommentar

Resten av laget bør være uthvilt etter gårsdagens "restitusjon". Ingen av de gadd å løpe hjem, og når de løp eller jobbet gjorde det det feil :s

Gutta må reise seg i dag, og har troen på at de slår Kroatia!

Kan bli vansklig om Balic og et par andre på det kroatiske laget har dagen. Balic putter lett inn 7-8 mål, og er nest sist på 20 andre.

Lenke til kommentar

Nå så jeg ikke mer enn de siste 10 minuttene, men guttene virket totalt uten vinnervilje, gnist og energi. Så ikk eut som om de hadde noe særlig lyst til å vinne i det hele tatt... Kanskje de fortsatt er slitne ette Polen-kampen, ikke vet jeg. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...