Schjellin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Uten å kunne for mye om håndball, men hvor blir det av Kjelling? Trodde han var stjerna på dette laget jeg. Samme lurer jeg på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Han var dausjuk kvelden før mesterskapsstart. Pluss at han og frode hagen spiller på samme plass. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg synes det var en enorm mangel på fair play. De burde skutt! Dette kommer til å få reaksjoner. Det er ikke mangel på fair play. Norge skal sørge for at de selv går videre. Russland må jo klare å få seg videre på egen hånd. Hørte jo Russlands delegat sa det rett ut også, Norge skal ikke hjelpe Russland videre, det er Russlands egen feil. Det er ikke vanlig å skyte sånn etter fulltid, så sant det ikke stor om seier eller uavgjort. Til pause gjør man det, fordi kampen bare er halvspilt. Han sa det nok halvveis på kødd, Johnny Jensen er ikke av typen som hadde løpt å gjemt seg hadde det kommet en gjeng montenegrer etter han. Nei, Jonny Jensen lot nok ikke være å skyte pga. han var redd spillerne i blokka. Det er nesten mer usportslig å smelle et skudd på 100km/t i blokka, rett rundt blokka på tampen av en kamp. edit: Desutten ville Norge hatt bedre målforskjell i mellomrunden med Russland videre! Så om man skal være pirkete hadde det vært best med Russland videre! Endret 20. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Markn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Uten å kunne for mye om håndball, men hvor blir det av Kjelling? Trodde han var stjerna på dette laget jeg. Samme lurer jeg på. Han hadde jo magevirus og måtte stå over x-antall kamper! Dermed bruker de kjelling litt i hver kamp! Noen som så måla hannes da? Fy flate for noen mål når han først scooret! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Når han er vant til å være "stjerna" og stor spiller i seriespill, får han spilletid, flyt i spillet og selvtillit. Med Hagen som førstevalg og Kjelling starter på benken er det desto tyngre å komme inn å score, hvertfall når han får lite spilletid. De andre lagene frykter Kjelling! Og hvor finner de han? Benken Men Norge har jo KNALLdekning på v.backen. Både Hagen og Kjelling er klassespillere! Lenke til kommentar
Markn Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Begge spillte godt siste kamp! Men er vell kamp idag? Kl 19 ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ligger link til EM-kampene som TV2 viser i første posten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Så har "faenskapet" startet, og egne nerver må dopes til det nesten uhygieniske ... Lenke til kommentar
Markn Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke noe å dope meg med! Spillet er greit, men kanskje tempoet i forsvar skulle visst være noe bedre! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg skal dra ned og dømme en kamp jeg, kanskje jeg får dømme finalen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hmm .. virker som at hvis man kan steke vafler så kan man sikkert dømme i et mesterskap i håndball. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg lager ypperlige vafler. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vel, så her har du vel ... Lenke til kommentar
Markn Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hmm .. virker som at hvis man kan steke vafler så kan man sikkert dømme i et mesterskap i håndball. Jeg kan lage kongevafler! Tekte ei stund at dytting mot bryst/halv skulle gi 2". Men fan det gjorde det ikke! Ble rart da! MYE slossing! xD Og 4 røde kort! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg synes de var et helt lite gjeng med kjærringer jeg ... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Tror jeg skal dra ned og dømme en kamp jeg, kanskje jeg får dømme finalen. Skal ikke så mye til. Man trenger bare være oppmersomhetssyk, og ha behov for å markere seg! FY FAEN. For en dårlig dømming. Synes synd på samtlige spillere på banen, nordmenn som polakker! De fortjener bedre dømming. Først legger de lista laaaangt opp i himmelen, deretter hagler det tominuttere. Lei meg på dommerenes vegne. Men er ikke noe å gjøre med det! Seier i morgen letter det hele Endret 22. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Må slå Slovenia nå og det bør gå greit det. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Synes dømminga var grei jeg, helt til de slapp seg ned på slutten der ;/ Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dommerne var ekle i dag (Mine innlegg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå