Forumforumforum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Håndball-EM står snart for tur, og denne gangen på hjemmebane. I denne tråden kan man diskutere alt som har med EM å gjøre, alt fra kamptips, gruppevinnere, beste spillere etc. Følgende lag deltar i EM: Gruppespillet endte slik: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mellomspillet: Følgende kamper vises på TV: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 16.01:Oppdatert med puljeoppsett, kampoppsett og hvilke kamper som går på TV. 17.01:Oppdatert med kveldens resultater! 21.01:Oppdatert med siste gruppespill-resultater, og kampoppsettet i mellomspillet! Kamper som vises på tv er oppdatert også 23.01:Oppdatert med resultater i mellomspillet! 24.01:Oppdatert med resultater i mellomspillet. Endret 26. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gleder meg;) Må nok få komt meg inn på en, men dyre billetter, og renger med de norge spiller er utsolgt:D Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Har veeldig lyst til å dra på kamp selv. Men hadde ikke peiling på om jeg hadde fri til å dra, så bestilte ingen :s Det blir jo noen uavhentede billetter, men det er sikkert brukbar kø i de respektive hallene også. Men kunne godt ha tenkt meg å sett Spania - Tyskland også Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Deilig å se litt ordentlig håndball, nemlig herrehåndball. Ser ut som vi tar Danmark nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Å dhæven for en avslutning!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Å dhæven for en avslutning!! En unødvendig en sådan, de hadde seieren i lomma. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, ble altfor ivrige når de var 6 oppe, når dansker kjører offensivt skal man IKKE avslutte etter 5 sekunder i angrep... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Veldig bra i 50 min. Siste 10 bør Pettersen virkelig la dem høre! Nesten like ille som Ungarn - Danmark i 2000. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Oi shit! Hadde ikke mulighet til å se kampen, men fikk et sjokk av å se "bugen" på VGNETT "Norge - Danmark 26-27"! Men herlig med seier, satser på at jeg får sett kampen i morgen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Wow, imponerende. Jeg aner noe virkelig stort i dette mesterskapet. Ege og Hagen var suverene idag. For noen sværinger russerne hadde btw. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Uten å kunne for mye om håndball, men hvor blir det av Kjelling? Trodde han var stjerna på dette laget jeg. Lenke til kommentar
EspenEn Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=9JxnvSVu0Ec Endret 20. januar 2008 av EspenEn Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Ekstremt gode keepere begge to! (Sånn til opplysning sitter jeg på sperret nett, så får ikke mulighet til å oppdatere førstetråden før i morgen..) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Må bare få denne med i innleggene mine. Når det braker løs, ja, da braker det veldig løs her ... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg elsker Johnny Jensen! Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg syns det var bra av Norge å la Montenegro komme videre til mellomspillet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes det var en enorm mangel på fair play. De burde skutt! Dette kommer til å få reaksjoner. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nå skal det først sies at jeg elsker Johnny Jensen av andre grunner enn det slightly unødvendige frikastet på slutten av Montenegrokampen, men. Jeg synes det var en enorm mangel på fair play. De burde skutt! Dette kommer til å få reaksjoner. Hørte du ikke hva Johnny Jensen sa på slutten? Det var rett og slett ikke vits å prøve seg mot 5-6 svære Serbere som sto som en vegg mot han. Han uttalte selv at han hadde hørt noe om målforskjellen men at han ikke var sikker. Det er jo ikke så jævla big deal. Han hadde neppe klart å score uansett. Da var det like greit å få Montenegro på "godsiden" enn å prøve på noe forgjeves. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Johnny jensen sa at han var redd for at de skulle angripe han om han skjøt.. Og for å være ærlig - få få montenegro på godsiden er langt mindre viktig enn å få resten av verden på ræven fordi vi ikke driver med fair play. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Han sa det nok halvveis på kødd, Johnny Jensen er ikke av typen som hadde løpt å gjemt seg hadde det kommet en gjeng montenegrer etter han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå