kalli Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har tenkt å kjøpe meg et nytt Incubus album nå, men vet ikke hvem jeg skal velge... Har Light Grenade, og liker det albumet veldg godt, spesielt Anna molly, dig og rogues. Så et album med lignende sanger hadde hvert bra. Har hørt litt på Morning View albumet og S.C.I.E.N.C.E albumet, og synes de høres ganske bra ut... Så hvem skal jeg velge? En av de to nevnt over, eller en helt annen en...? Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Definitivt morning view! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Morning View er en klassiker. Funky, stemmningsfull og tidvis rocka. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heier og på Morning View. Men må si at jeg liker S.c.i.e.n.c.e og Make yourself også, selv om disse er i en litt annen sjanger enn de senere album. Men med tanke på prisen disse albumene har den dag i dag så synes jeg nesten du burde ha råd til pose og sekk her. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Så dere mener det er Morning View jeg bør gå for... Fler meninger eller forslag? Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor ikke kjøpe fler? god idé synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå