Evilgnom Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Heisann. har et merkelig problem, når Opera har stått på en stund, så klikker alt av java-videoer, fra f.eks YouTube. Den blir spilt av i 4 sekunder, uten lyd, også stopper den helt opp. Må restarte opera for at det skal ordne seg. Har re-installert Opera, og java uten at det har bedret seg. og, bytte nettleser er uaktuelt Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Videoene i Youtube er ikke java-basert, det er Adobe Flash. Prøv å reinstallere Flash Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Har samme problem på muttern sin PC. Fullscreen på feks youtube er ikke bra. Da låser Opera seg, og avogtil hele vraket... PS: Har ikke prob på min PC... Endret 19. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Evilgnom Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Har prøvd reinstall av både Opera, java, shockwave, kjørt reg-cleaner etterpå og, uten noe hell.. nå er det 2 sek ofte, og selv ikke en restart av opera funker lengre. noen andre tips folkens? Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jepp. Dette Irriterer! Opplever akkurat det samme problemet selv. Flash-basert video stopper etter 2-5 sek.. ingen lyd. Jeg bruker Vista X64. Dette skjer nå og da... Skulle nesten ha spurt "kundeservice" hos opera om forklaring/tiltak mot dette. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har det samme problemet! Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har samme problem, i alle browsere. Har prøvd å laste ned gamle versioner av både flash og firefox etc men samme problem. Det er alltid to sekunder, og det begynte å skje i dag, aldri vært noe problem før. Finner mange forum med folk som har samme feil, men ingen løsning. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette dukket opp hos meg i går. Flash går i to sekunder for så å stoppe opp. Lenke til kommentar
eivinds2 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg løste dette problemet ved å først avinstalere adobe flash, så installere det på nytt. Skal nevnes at jeg i tillegg lukket samtlige åpne vinduer, ikke bare nettleser. Vet ikke om det har noen betydning. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 vel jeg har avinstallert flash, installert på nytt, installert version 8, installert version 7, prøvd gamle versioner av firefox, installert opera. ALT!. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som har funnet en endelig løsning på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå