sablabra Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg ser nå at microplex selger en mist vannblokk til socket a "temmelig" billig: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...CPUA2&mcat= Jeg har jo ikke socket a lenger, men kanskje den kan brukes til noe annet? Noen som har noen gode ideer til hva den kan kjøle? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Bytt plexitoppen og kjøl hva du vil (nesten) Endret 16. januar 2008 av Veritas_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skulle også tru at en kunne få modifisert den til en chipsetkjøler forholdsvis lett... Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Treng ein socket A kjølar no berre for å teste litt.. kanskje denne er eit bra alternativ? var no billeg om ikkje noko ant.. Lenke til kommentar
Føss Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Treng ein socket A kjølar no berre for å teste litt.. kanskje denne er eit bra alternativ? var no billeg om ikkje noko ant.. den er bra, brukte samme modell, bare med s939 fester til gamle PC-en min... grunnen til at den er så billig er sikkert fordi socet A er utgått og ingen som bruker/trenger noe som bare passer til den lenger... vil det ikke være lettere å legge en metal "dings", med riktig hull i så den passer nyere hovedkort, over hele blokken og feste sånn? må vel lage denne selv i såfall tror jeg, men virker fremdeles letter... Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 I nyhetsbrevet jeg får fra microplex.no sto det at i forbindelse med vareopptellingen så har de bestemt seg for at de skal vekk. Tror ikke akkurat at det er den de selger mest av. Vil sikkert funke fint hvis du modder om festene. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 De har hatt den på salg til en hundrings i halvannet år nå, MINST! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå