Alvion Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg starter med å lage ett spørsmål om spill, du svarer og lager et nytt spørsmål; Hva heter hovedpersonen i Splinter Cell? svar og lag et nytt. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tom Clancy Hva heter hovedpersonen i Monkey Island-spillene? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Sam Fisher Spm: Hvem har utviklet de brilliante spillene Thief I & II, og hva skjedde med denne utvikleren? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tom Clancy Hva heter hovedpersonen i Monkey Island-spillene? Lol, se en gang til på spørsmålet =) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Sam Fisher Spm: Hvem har utviklet de brilliante spillene Thief I & II, og hva skjedde med denne utvikleren? Svar: Looking glass. Ettersom de lagde kjempebra spill som ingen kjøpte tok de kvelden. Mange av utviklerne jobber nå for Ion Storm. Spørsmål: Hva heter Westwood spillet de alle fleste regner som det først RTS spillet? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Spørsmål: Hva heter Westwood spillet de alle fleste regner som det først RTS spillet? Det het Dune II: The Battle for Arrakis, ble laget i 1992. Spm: Hvilke dyr er Sam og Max i Sam & Max: Hit the Road fra Lucasarts og tegneseriene? Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Burde dere ikke i alle fall svare riktig på spørsmålene da.. Det er guybrush threepwood som er hovedpersonen i monkey island spillene Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis dere skal kjøre en slik "søppel"-tråd, og den ikke engang fungerer som den skal, er det store sjanser for at den snart blir flyttet til nettopp "søppel". Lenke til kommentar
Sepiroth Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis dere skal kjøre en slik "søppel"-tråd, og den ikke engang fungerer som den skal, er det store sjanser for at den snart blir flyttet til nettopp "søppel". Hehe.. Helt enig Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jaja.. om den så havner i helvete så gjør ikke det noe for meg,, når en god del folk har tabba seg ut på spørsmålene (inkl. meg ) BTW: hva har skjedd med sensuren?? :o Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg søpler gjerne til denne tråden for å få den i søpla Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Søppel? Synes dette var et fint initiativ jeg... Threaden ble kanskje litt merkelig siden noen begynte å stille nye spørsmål uten å ha svart riktig, men dog... Svar på forrige spørsmål: Sam & Max er hund og kanin (henholdsvis) Nytt spørsmål: "Hvilken vimsete og udugelig trollmann spilte du i Discworld?" Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hovedpersonen i Discworld serien og bøkene er Rincewind the Wizard. Spm: Hvilket spill har undertittelen "Strike Force Centauri" Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Svar: Terra Nova(: Strike Force Centauri) Spm: Hva het hovedpersonen i Space Quest Spillene? nAz-guL Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Svar: Roger Wilco Nytt spørsmål: Hva heter den menneskelige helten som går over til undead på WCIII?? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Svar: Roger Wilco Nytt spørsmål: Hva heter den menneskelige helten som går over til undead på WCIII?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå