Sultana007 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Jeg har en knapp i bilen som jeg lurer på hva det er det står Eco og tegn som er"snøstjerne"?? rett ved siden av når jeg tar på en av de så begynner motoren å jobbe mer (tror jeg. Som om jeg gasser litt .. Noen som vet ?? Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Jeg har en knapp i bilen som jeg lurer på hva det er det står Eco og tegn som er"snøstjerne"?? rett ved siden av når jeg tar på en av de så begynner motoren å jobbe mer (tror jeg. Som om jeg gasser litt .. Noen som vet ?? det er sikkert automatkasse du har, Eco er engelskforkortelse for økonomikjøreprogramm, girer på lavt turtall osv, snøstjernen er for vinterkjøring. gjør at du ikke spinner så lett og andre ting som gjør det lettere på snø, is osv Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er vel ikke tilfeldigvis en Mitsubishi? Da har det noe med klimaanlegget å gjøre. Etter det jeg har forstått er det en "Økonomi" (ECO) og en "Booster"-stilling. Klimaanlegget drives jo av motoren i bilen, og hvis kompressoren jobber lett (som den da i tilfelle gjør i "ECO"-stilling) får du lavere forbruk, også kan du bruke full effekt for å få det fort kaldt i bilen på en varm dag. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jo det er Mitsubishi Booster"-stilling. er rett nedi den knappen ja Nei, det er ikke automatkasse Endret 16. januar 2008 av Sultana007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå