Stalking Hawk Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har kjøpt meg ny, fiiin TV, og skal kvitte meg med den gamle. Hadde enkli tenkt å sette inn en "gis bort mot henting" - annonse på finn.no før jeg så hva andre vil ha for de gamle TV'ene sine. Er det virkelig folk som kjøper gamle, store TV'er nåtildags? Det er snakk om en nesten 6 år gammel Phillips 32'', 100HZ. Kostet vel 7000,- i sin tid. Ser at folk på finn.no selger sånt for 1.500 - men er det reelt? Hva synes dere? Takk for svar! Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 vil tro du kan få en tusenlapp for den? jeg mener.. det er da ikke noe galt med den, og på vanlige tv sendinger er crt langt bedre enn lcd, så etter min mening er det jo et røverkjøp for 1000kr, med mindre du har plassproblemer Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg svarte på en tilsvarende melding i november, se link. Og sa meg villig til å betale 1500 til 2000 for en 100hz 32" 16:9 CRT i henteavstand fra der jeg bor. Men få dager seinere hadde jeg kjøpt LCD for 4995. Dermed var jeg ikke i markedet for CRT lenger, ikke engang til "gratis mot henting". Jeg mener stadig at en sånn TV er for god til å kaste, og studenter eller andre som ikke har flust med penger kan være interessert i å kjøpe en brukt CRT. Men om rett pris er 1500, eller bør ha falt litt, har jeg ikke noe synspunkt på. Også min ny-TV er blitt 500 kr billigere der jeg kjøpte den på under to måneder. Mulig gis bort mot henting er greit nok. Endret 17. januar 2008 av Svinks Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg svarte på en tilsvarende melding i november, se link. Og sa meg villig til å betale 1500 til 2000 for en 100hz 32" 16:9 CRT i henteavstand fra der jeg bor. Men få dager seinere hadde jeg kjøpt LCD for 4995. Dermed var jeg ikke i markedet for CRT lenger, ikke engang til "gratis mot henting". Jeg mener stadig at en sånn TV er for god til å kaste, og studenter eller andre som ikke har flust med penger kan være interessert i å kjøpe en brukt CRT. Men om rett pris er 1500, eller bør ha falt litt, har jeg ikke noe synspunkt på. Også min ny-TV er blitt 500 kr billigere der jeg kjøpte den på under to måneder. Mulig gis bort mot henting er greit nok. Det er ikke lett å selge crt lenger og det blir stadig vanskeligere. Bare sjekk alle annonsene på finn. Noen har stått der siden lenge før jul. Du kan nok få en 1000 lapp hvis du er heldig, men siden det ikke er en RAKKER av en crt så kan du like gjerne gi den bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå