Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig å ronke for mye ?

Gjest Simen:P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok takk for svar =)

Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge :p ?

:rofl::rofl: ÅRETS ! uff HAHA

Har dere noen gang hatt om puperteten på skolen?

Er det tilfeldig du heter Simen også da :tease:

Sikkert ikke alle så tok han men kan du Engelsk forstår du den :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

haha Eid... glemte gjesteposting ja =P

haha...går i 10ende klasse, siste halvår... I natur og miljø er sex det siste vi skal ha om i den siste måneden =S

syns dette er litt vel sent som mange sier ja =P

Sæden råtner, det blir en Golum =D HAHA ÅRETS JA! XD

Endret av dan882
Lenke til kommentar
Gjest Guest_simen_*
Sa Aldri at han hadde dårlig tid.

Men man er kun ung 1 gang i livet.

wtf? kan man ikke ronke når man er gammel/voksen

sorry for jeg bruker gjestefunskjonen

skriver på psp og orker ikke logge på

Lenke til kommentar
se "De 7 dødssyndene" og episoden utukt. Der prøver Schau å runke en gang for hver time på en dag men klarer bare 6ganger, han blir støl i hånda og får visstnok et sår som svir no inni helvette! Så du kan få skader av å runke hele tida

Tror det var 4 ganger jeg, mer ikke sikker da :p (ikke skyt meg om jeg tar feil).

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Vel siden den først er "fyrt opp"

FAKTA: Sæd produseres konstant, og det kan aldri gå tomt for sæd. Så klart det kan MINSKE men det produseres nytt hele tiden.

Går du for lenge uten sexuelt samleie eller uten å runke så er sjansen for en ufrivillig utløsning (Våt drømm, etc.) eller ufrivillig stå pikk ganske stor.

MEN runking kan også være avhengighets skapende, og hvis du runker for mye risikerer du å miste sex lysten (Altså lysten til å ha SEX ikke til å runke), fordi sex gir ikke samme type nytelse som det å runke, hvor du selv kan bestemme fart, hvor hardt, hvor løst.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...