Gjest Simen:P Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Er det farlig å ronke for mye Føler det i alle fall , eller mangel på cæd når man blir "stor"? Når jeg ronker: Kan jeg jørr det 30 sekund før "det" kommer:P Eller 5 minutt Men avogtil fosser det med cæd. Og avogtil Nesten ingenting Bare ser for meg jeg i senga åsså kommer det Nesten ingenting ? Prøver å holde meg men går bare ikke =) er så deilig... Hjeelp Vill jo ha barn .. tenk hvis jeg sløser bort cæden =) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Det heter sæd, ikke cæd. Og nei, det er ikke farlig, det produseres nytt hele tiden. ed: arg leif. tastene funker ikke skikkelig. Endret 16. januar 2008 av Stine Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Riktig. Kos deg mens du kan;-) Lenke til kommentar
Gjest Johnny Råger Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Han kan jo kose seg så mye han vil.. han har ikke dårlig tid :!: Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sa Aldri at han hadde dårlig tid. Men man er kun ung 1 gang i livet. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok takk for svar =) Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge ? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Å det var et seriøst spørsmål? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok takk for svar =) Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge ? Det spørs hvor stygg du eller dama er det....Jeg anbefaler å runke helst annen hver dag, ellers så får du ufrivillig stå etter hvert, og det er ikke kos.... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ok takk for svar =) Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge ? Tror du glemte å bruke gjeste-funksjonen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei Er det farlig å ronke for mye Føler det i alle fall , eller mangel på cæd når man blir "stor"? Slutt å runke! Du kan miste balla, det har skjedd med meg. Nå kan jeg ikke bli far lenger , vil du ende opp som meg? 1 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) ... Endret 17. januar 2008 av geirm Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ok takk for svar =) Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge ? Håper ikke du er 19 år og spør "seriøst" om dette? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er vell kansje nokk en tullepost Skal ikke si for sikkert, men virker litt slik;-). Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei Er det farlig å ronke for mye Føler det i alle fall , eller mangel på cæd når man blir "stor"? Når jeg ronker: Kan jeg jørr det 30 sekund før "det" kommer:P Eller 5 minutt Men avogtil fosser det med cæd. Og avogtil Nesten ingenting Bare ser for meg jeg i senga åsså kommer det Nesten ingenting ? Prøver å holde meg men går bare ikke =) er så deilig... Hjeelp Vill jo ha barn .. tenk hvis jeg sløser bort cæden =) Det verste som kan skje er vel at du kan få litt tørr forhud Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) hehe Ja glømte å logge av når jeg posta =) men posta jo bare denne tråden får kødd er gratis å poste. Det spørs hvor stygg du eller dama er det....Jeg anbefaler å runke helst annen hver dag, ellers så får du ufrivillig stå etter hvert, og det er ikke kos.... Ronker ca. 2 ganger dagen , har roan litt i det siste. før var d 6 ganger dagen. Men får jo ufrivillig stå heile veien =) Er det farlig :S ?Håper ikke du er 19 år og spør "seriøst" om dette? Nei jeg er ikke 19 år . Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge tongue.gifÅ Det var ett seriøst spørsmål ?Nop:P Spøk , men du tok an che Slutt å runke! Du kan miste balla, det har skjedd med meg. Nå kan jeg ikke bli far lenger sad.gif, vil du ende opp som meg skal jeg Slutte å leve ? Endret 17. januar 2008 av viste19 Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 fadår ømme i kughodet.vondt .wtf Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ja glømte å logge av når jeg posta =) men posta jo bare denne tråden får kødd er gratis å poste. Du trenger ikke å være flau, folk lurer på mye rart. Endret 17. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Herregud! Sorry altså, men dette er et prakteksempel på hvorfor vi må få mer seksualundervisning i skolen. Nei, det er ikke farlig å få stå ofte. Det viser kun at du har en normal sexdrift, som er viktig for deg senere i livet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja glømte å logge av når jeg posta =) men posta jo bare denne tråden får kødd er gratis å poste. Du trenger ikke å være flau, folk lurer på mye rart. Er helt enig med Bruktbilen Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei, det er ikke farlig å få stå ofte. Det viser kun at du har en normal sexdrift, som er viktig for deg senere i livet.Om du tror jeg kommer til å være like kåt som voksen , og pule dama mi hver eneste natt :S er ikke flau Hehe ja skal ta det opp med læreren min at vi skal ha mer sex undervisning ! hehe, men det er jo bare ett kapittel i 10 ene Sykt lite !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg