Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig å ronke for mye ?

Gjest Simen:P

Anbefalte innlegg

Gjest Simen:P

Hei :p

Er det farlig å ronke for mye :p Føler det i alle fall , eller mangel på cæd når man blir "stor"?

Når jeg ronker: Kan jeg jørr det 30 sekund før "det" kommer:P

Eller 5 minutt :p Men avogtil fosser det med cæd. Og avogtil Nesten ingenting :p

Bare ser for meg jeg i senga åsså kommer det Nesten ingenting ?

Prøver å holde meg men går bare ikke =) er så deilig... Hjeelp :p Vill jo ha barn .. tenk hvis jeg sløser bort cæden =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok takk for svar =)

Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge :p ?

Det spørs hvor stygg du eller dama er det....Jeg anbefaler å runke helst annen hver dag, ellers så får du ufrivillig stå etter hvert, og det er ikke kos....

Lenke til kommentar

Er det farlig å ronke for mye :p Føler det i alle fall , eller mangel på cæd når man blir "stor"?

Slutt å runke! Du kan miste balla, det har skjedd med meg. Nå kan jeg ikke bli far lenger :(, vil du ende opp som meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg ronker: Kan jeg jørr det 30 sekund før "det" kommer:P

Eller 5 minutt :p Men avogtil fosser det med cæd. Og avogtil Nesten ingenting :p

Bare ser for meg jeg i senga åsså kommer det Nesten ingenting ?

Prøver å holde meg men går bare ikke =) er så deilig... Hjeelp :p Vill jo ha barn .. tenk hvis jeg sløser bort cæden =)

Det verste som kan skje er vel at du kan få litt tørr forhud

Lenke til kommentar

hehe :p

Ja glømte å logge av når jeg posta =) men posta jo bare denne tråden får kødd :p er gratis å poste.

Det spørs hvor stygg du eller dama er det....Jeg anbefaler å runke helst annen hver dag, ellers så får du ufrivillig stå etter hvert, og det er ikke kos....
Ronker ca. 2 ganger dagen , har roan litt i det siste. før var d 6 ganger dagen. Men får jo ufrivillig stå heile veien =) Er det farlig :S ?
Håper ikke du er 19 år og spør "seriøst" om dette?
Nei jeg er ikke 19 år .

Så hvis Sæden blir liggende inni kroppen uten å ronke så blir d gammelt, hvis jeg puler da blir det en stygg onge tongue.gif
Å Det var ett seriøst spørsmål ?Nop:P Spøk , men du tok an che :p

Slutt å runke! Du kan miste balla, det har skjedd med meg. Nå kan jeg ikke bli far lenger sad.gif, vil du ende opp som meg

skal jeg Slutte å leve ?

Endret av viste19
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke farlig å få stå ofte. Det viser kun at du har en normal sexdrift, som er viktig for deg senere i livet.
Om du tror jeg kommer til å være like kåt som voksen , og pule dama mi hver eneste natt :S :p

er ikke flau :p Hehe ja skal ta det opp med læreren min at vi skal ha mer sex undervisning ! :p hehe, men det er jo bare ett kapittel i 10 ene :pSykt lite !!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...