Bojdom Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg har fått mulighet til å kjøpe Sony HDR-HC5 i Spania for ca. 4500 kr. For et Canon HV20 må jeg betale ca. 6500 kr. HV20 skal være et bedre kamera men er det verdt prisforskjellen på 2000 kr? Kameraet skal brukes til familiefilming ol. Endret 16. januar 2008 av Bojdom Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg har fått mulighet til å kjøpe Sony HDR-HC5 i Spania for ca. 4500 kr. For et Canon HV20 må jeg betale ca. 6500 kr. HV20 skal være et bedre kamera men er det verdt prisforskjellen på 2000 kr? god pris. ville nok gått for hc5. tipper de to ikke er alt for forskjellige mht bildekvalitet, men hv20 vinner overlegent på tilkobling og manuelle muligheter. men for ditt bruk er kanskje ikke det så viktig 95% av tiden? om få år oppgraderer vi sikkert til 300grams avchd monstre alle mann, så jeg ville prioritert pris var jeg deg. hc5 er kapabel til å gi mye bra video for pengene. Lenke til kommentar
Bojdom Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Takker for tilbakemeldingen. Og så et tilleggsspørsmål: Hva mener du med tilkobling? Tenker du mikrofon eller pc eller noe annet. En ekstern mikrofon er ikke så viktig for meg men jeg må kunne overføre video til pc uten altfor mye pes. Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Og så et tilleggsspørsmål: Hva mener du med tilkobling? Tenker du mikrofon eller pc eller noe annet. mikrofon, hodetelefon, og sko for lys/lyd på toppen. canon har en relativt standard sko, mens sony, som vanlig, bruker sin egen inkompatible løsning. til pc er det firewire på begge, så det er ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå