McMadhouse75 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg har et gammelt geforce 4mx kort med ikke alt for høy ytelse .Ønsker å kjøpe nytt, prisklasse3500-4000 kr .Hva anbefales? Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 spare 1k til å vente på gf fx, eller kjøpe et eller annet ati radeon 9700 pro Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kjøp 9700 så overklokker du det litt. Så kjøper du MASSE sjokolader, DVD-filmer og annet digg for resten av penga... Lenke til kommentar
ærlige_roffen Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 vel, siden du på død og liv skal bruke så mye penger, vil jeg anbefale denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 du kan jo alltid finne deg et http://www.quad.no/shop/html/agppro.asp Lenke til kommentar
Zteff Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 GeForce FX er verdt å vente på. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Godag Madhouse Yidaki her..hehe..kjøp et ati 9700 Pro kort ja, eller vent på Rv350. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 GeForce FX er verdt å vente på. Fordi det er dyrere, produserer mer støy og ikke er noe særlig bedre enn ATI Radeon 9700 Pro? :-? Btw, her er den andre tråden til McMadhouse75; Anbefaling av nytt grafikk kork.. Det holder å poste i én kategori! Lenke til kommentar
striky Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 GeForce FX er verdt å vente på. Korreksjon: Geforce FX er IKKE verdt å vente på. Gå for et ATI Radeon 9700 Pro du, du vil ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
sete Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 GeForce FX er verdt å vente på. Fordi det er dyrere, produserer mer støy og ikke er noe særlig bedre enn ATI Radeon 9700 Pro? :-? Btw, her er den andre tråden til McMadhouse75; Anbefaling av nytt grafikk kork.. Det holder å poste i én kategori! Har du det skjermkortet? nei Vet du hvordan skjermkortet er? nei Vet om det virkelig støyer så mye? nei Kan noen av oss kjøpe Geforce FX og prøve det ut nå? nei Har du lest og hørt masse rykter/reviews på nettet om GFX? ja Hvordan kan du da med sikkerhet si at vedkommende skal holde seg unna GFX og kjøpe Radeon 9700 Pro fordi GFX suger? Mitt råd er å ikke utelukke GFX (vedder på at mange av dere anti GFX kommer til å kjøpe det i løpet av sommern), men å se på alternativene for skjermkort i den prisklassen, ikke bare på Radeon 9700 Pro. Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg er helt enig med ¨sete¨, veldig gode argumenter du har der :wink: . Jeg venter også til GFX, må vel egentlig vente til jeg skal jobbe i sommer før jeg får nok penger til å kjøpe nye komponenter, men uansett :o Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Vel, det er jo veldig lett å tro på rykter. Men ryktene kan jo faktisk være rett og da blir det også feil å si; GeForce FX er verdt å vente på. Det er jo ingen som vet om GeForce FX ér verdt å vente på - derfor reagerte jeg.. men for Guds skyld; dere må bare vente og se! I skrivende stund vil jeg uansett si ATI Radeon 9500/9700 PRO må være det beste valget. Jeg stilte bare et retorisk spørsmål, men jeg skal prøve å passe kjeften min dersom jeg ikke har grunnlag for å uttale meg.. Greit mr. sete? Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 havegg, sant det også, men siden vi ikke kan stole helt på rykter (?) Vil jeg si at det er ¨verd¨ å vente på for å se hva det duger til Lenke til kommentar
sete Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 :smile: *hehe, har bare ATI skjermkort på pc'ene mine, ironisk nok* Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hehe..litt kjekt å se på alle som havner i krangler her..slik er det på mange tråder...dere må ikke bli så fort irriterte da *den sanne oppdagelsesreise består ikke i å finne nye landskaper, men å se med nye øyne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå