Badjoker Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.- Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt. Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt! Hurra for egoismen! Eh? Er det egoistisk å motta oralsex? Står ingenting om hvorvidt han gir eller ikke.. Ja, greit, "egoisme" var kanskje ikke riktig ord! Men man kan ikke påstå at gutter har en medfødt gave i å sleike heller.. Med andre ord; kommunikasjon er en fin ting. Jeg forventer aldri oral-sex, derimot gir jeg det alltid. Som jeg nevnte til en tidligere som kommenterte det innlegget - nordnorsk humor. Likewise! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ren runking kan jeg gjøre selv, bedre enn jenta, langt deiligere med få oralsex. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Elsker å både gi og få oralsex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg