Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Handjob" eller oralsex?


winnie91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs helt på settingen. Runking/fingring kan gjøres under bordet, i bilen, på toget og andre steder uten at det ser ut som det skjer noe med mindre man kommer tett innpå. Det er utrolig artig! :D Oralsex derimot krever litt mer lukkede omgivelser da det er mye lettere å se at det skjer :p

 

Begge deler er godt, men på forskjellige tidspunkt :)

Lenke til kommentar
Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.-

 

Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt.

 

Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt!

 

"kjerringa" setter sikkert pris på at du forteller hva du liker og hva du ikke liker, du skal være glad du får noe i det hele tatt med den holdningen der

Lenke til kommentar
Når jeg var yngre, klarte jeg nesten å suge meg selv! He he.

 

Nå fikk dere et viktig spørsmål å tenke på: Er jeg veldig velutstyrt, eller er jeg bare veldig myk? .......:D

Jeg tenker ingen av delene.

Du skrev at du NESTEN greide å suge deg selv. Det er ikke det samme som å gjøre det.

Du skrev at du var yngre.. hva vil yngre si?? 10? 15? Tviler på at du var velutstyrt som 12åring liksom, så det kan ikke ha vært str :p

Lenke til kommentar
Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.-

 

Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt.

 

Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt!

 

"kjerringa" setter sikkert pris på at du forteller hva du liker og hva du ikke liker, du skal være glad du får noe i det hele tatt med den holdningen der

aw cmon, tolk nordnorsk humor da ;)

 

om jeg finner det nødvendig å påpeke slike ting så gjør jeg det selvfølgelig på en mer sensuell og "oppmuntrende" metode - luringen :)

Lenke til kommentar
Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.-

 

Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt.

 

Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt!

 

Hurra for egoismen!

Lenke til kommentar
Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.-

 

Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt.

 

Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt!

 

Hurra for egoismen!

 

Eh? Er det egoistisk å motta oralsex? Står ingenting om hvorvidt han gir eller ikke..

Lenke til kommentar
Når jeg var yngre, klarte jeg nesten å suge meg selv! He he.

 

Nå fikk dere et viktig spørsmål å tenke på: Er jeg veldig velutstyrt, eller er jeg bare veldig myk? .......:D

Jeg tenker ingen av delene.

Du skrev at du NESTEN greide å suge deg selv. Det er ikke det samme som å gjøre det.

Du skrev at du var yngre.. hva vil yngre si?? 10? 15? Tviler på at du var velutstyrt som 12åring liksom, så det kan ikke ha vært str :p

 

Ha ha!=) Var vel 14 eller 15. Hadde vært litt kult å klare det da!=)

Lenke til kommentar
Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.-

 

Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt.

 

Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt!

 

Hurra for egoismen!

 

Eh? Er det egoistisk å motta oralsex? Står ingenting om hvorvidt han gir eller ikke..

 

Ja, greit, "egoisme" var kanskje ikke riktig ord! :p Men man kan ikke påstå at gutter har en medfødt gave i å sleike heller.. Med andre ord; kommunikasjon er en fin ting.

Lenke til kommentar
Er dessverre alt for mange jenter som ikke vet hvordan man skal runke en gutt -.-

 

Nei, du skal ikke klemme alt blodet ut og inn av kuken, nei du kan ikke gjøre hva faen du vil med den - det er ikke bare godt.

 

Munnsex uten tvil, men for faen kjerring - er du sulten har jeg mat i kjøleskapet, så ikke bit så jævla hardt!

 

Hurra for egoismen!

 

Eh? Er det egoistisk å motta oralsex? Står ingenting om hvorvidt han gir eller ikke..

 

Ja, greit, "egoisme" var kanskje ikke riktig ord! :p Men man kan ikke påstå at gutter har en medfødt gave i å sleike heller.. Med andre ord; kommunikasjon er en fin ting.

Jeg forventer aldri oral-sex, derimot gir jeg det alltid. Som jeg nevnte til en tidligere som kommenterte det innlegget - nordnorsk humor.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...