Gå til innhold

Problemer med TV-ut

cgodard

Anbefalte innlegg

Kopierer dette fra x200 tråden, men har ikke fått svar enda, så jeg prøver lykken her ute :)

Hallo folkens,

har støtt på et meget irriterende problem, og jeg håper noen her kan hjelpe meg...

Når jeg utvider desktopen min til TV'en med denne C21 modellen, så mister jeg signalet etter random antall sekunder/minutter. Jeg hører "disconnected --> connected" lydene som windows spiller når man plugger ut, og dette kan gjerne skje etter hverandre 10-20 ganger. Disconnected, connected, disconnected, connected, osv... Dette er forresten via en VGA kabel.. når jeg kjører S-video kabel så er det intet problem. Når jeg trekker ut VGA kabelen så forsvinner problemet helt.

Jeg har sjekket alt jeg har kommet over av power instillinger, byttet GPU drivere, trikset med oppløsninger og byttet mellom skjerm 1/2 fra TV til laptop, men ingenting funker.

Og, nei, det er ikke noe defekt emd VGA kabel eller TV. De funker helt knall med min romkamerat sin laptop, og det gjorde også det med min forrige laptop.

Noen som har forslag til hva det kan være som fucker opp for meg? Begynner å bli lei av å hente en annen laptop hver gang jeg skal se film, noe jeg gjør nesten daglig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...