Howard Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 TEST: iRiver MP400 SlimX For en stund tilbake testet vi iRiver MP350 som kom meget godt ut i vår test. Nå har vi tatt en titt på storebroren iRiver MP400. Kan den leve opp til det gode inntrykket som MP350 gav? Les testen her. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Ser ut som et bra produkt, men som artikelen sier så er den i dyreste lager. Søkte litt, og fant den på Amazon for $189, har aldri handlet der før, men hvis det er sant, så vil med dagens kurs bli på under 1400,- Og da er det jo ikke så ille? Noen som vet hva slags avgift som kommer i tillegg? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 begyner å bli lei av tester med mp3 spillere basert på cd,syns ikke det er noe tess litt for store,untak er napa da. Venter fortsatt på en test av archos multimedia jukebox som har vært ute i halvt år nå Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hvis man handler det fra utlandet blir det (som regel) 24% moms i tillegg, pluss et fett gebyr fra toll/post eller.no på ca. 200 kr. Lenke til kommentar
haavard81 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har tilfeldigvis både imp350 & imp400. Forskjellen er stort sett i utsende, og med fimwareupgrade på imp350 vil jeg påstå at 350 er bedre en imp400. imp400 har en del bugs i kontrollen, bla. at den kan "henge seg" om man spiller en cd med wma og mp3 på samme cd. Så om jeg skulle kjøpt i dag så ville valget vært imp350. ps: koss porta pro er ett must. ps2: å kjøpe fra utlandet er dyrt, jævlig dyrt! det blir 24% moms + 200 i tollgebyr + frakt = masse masse peng. Fordelen er at man får med masse exstra stash om t-shorte & caps. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 sitter med imp 400 nå. Jævla fornøyd, god lyd, og lett anvenelig fjernkontroll. Ikke så dyr heller, kjøpte på databutikken 1709 + frakt. Like mye som billigste 350 nesten det. Men er veldig fornøyd, fin spiller er det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå