svarthauken Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg veit ikke hva jeg skal tro på.. på pakken til minnebrikkene står det PC 9600 og på CPU-Z viser at jeg har PC 6400. Denne RAM har jeg: RAMMEN men vises slik på cpu-z: https://www.diskusjon.no/style_images/main_.../attach_add.png så jeg spekulerte på om kanskje jeg har fådt tilsendt feil RAM. så jeg spør de som har vett på ram og jeg spør om det er noe galt som jeg må rette på eller om pakken er blitt feil sendt. Endret 16. januar 2008 av svarthauken Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Virker som du har fått tilsendt feil ram. Stod det rett navn på innpakningen da? Lenke til kommentar
svarthauken Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 på pakken jeg fikk tilsendt sto det 2GB PC2 - 9600 CL5... jeg snakket med en kompis av meg som sier at hovedkortet begrenser hastigheten på minnet... men H- kortet jeg bruker støtter opptil 1600 mhz: hovedkortet Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tja, kan tenke meg at du må stille på innstillinger i BIOS. Lenke til kommentar
svarthauken Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 javel. jeg skal få skjekket det.... men det er bare det at jeg ikke kan noen ting om BIOS Lenke til kommentar
killkid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er det også mulig at du bruker noen ram brikker i tillegg til dine nye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå