Ayb Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har kjøpt meg en Samsung 226BW og fikk den i dag. Men den jeg fikk heter jo 223BW! Har søkt litt rundt og har ikke funnet ut hva forskjellen er, unntatt at 223BW er billigere på prisguiden. Noen som kan si meg forskjellen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har kjøpt meg en Samsung 226BW og fikk den i dag. Men den jeg fikk heter jo 223BW!Har søkt litt rundt og har ikke funnet ut hva forskjellen er, unntatt at 223BW er billigere på prisguiden. Noen som kan si meg forskjellen? 223BW er eldre. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Har funnet ut at 223 har 5ms mot 226 sine 2ms. Er dette den eneste forskjellen? Er litt i tvil om jeg gidder å gå gjennom all den returprosessen bare for å få 2ms, noe jeg ikke tror er så stor forskjell. Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 har du fått feil? jeg har 226BW og det står 2ms øverst i høyre hjørne (3000:1 Dynamic contrast også) Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Fått feil ja. Står 223 på esken og cd-en og skjermen og alt Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som vet om 223BW har det samme panel-problemet som 226BW? Altså om man ikke vet om man får S/A etc.? Finner ikke noe om paneltype bak på skjermen Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har funnet ut at 223 har 5ms mot 226 sine 2ms.Er dette den eneste forskjellen? Er litt i tvil om jeg gidder å gå gjennom all den returprosessen bare for å få 2ms, noe jeg ikke tror er så stor forskjell. MS er ikke det aller første du ser etter på en skjerm, det har ikke utrolig mye å si. 2ms eller 5ms vil du ikke merke forskjel på Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har funnet ut at 223 har 5ms mot 226 sine 2ms.Er dette den eneste forskjellen? Er litt i tvil om jeg gidder å gå gjennom all den returprosessen bare for å få 2ms, noe jeg ikke tror er så stor forskjell. MS er ikke det aller første du ser etter på en skjerm, det har ikke utrolig mye å si. 2ms eller 5ms vil du ikke merke forskjel på Har en god del å si hvis man spiller. På 223BW merker man etterslep mer enn det man gjør på 226BW. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er bedre kontrast på 226BW også, i tillegg så er den litt dyrere, så har du betalt for en 226 og fått en 223 så bør du få tilbake en del av pengene, hvor har du kjøpt den da? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har funnet ut at 223 har 5ms mot 226 sine 2ms.Er dette den eneste forskjellen? Er litt i tvil om jeg gidder å gå gjennom all den returprosessen bare for å få 2ms, noe jeg ikke tror er så stor forskjell. MS er ikke det aller første du ser etter på en skjerm, det har ikke utrolig mye å si. 2ms eller 5ms vil du ikke merke forskjel på Har en god del å si hvis man spiller. På 223BW merker man etterslep mer enn det man gjør på 226BW. når ms'en er så lav som 5 og 2 er det ikke mye etterslep i spill nei Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har funnet ut at 223 har 5ms mot 226 sine 2ms.Er dette den eneste forskjellen? Er litt i tvil om jeg gidder å gå gjennom all den returprosessen bare for å få 2ms, noe jeg ikke tror er så stor forskjell. MS er ikke det aller første du ser etter på en skjerm, det har ikke utrolig mye å si. 2ms eller 5ms vil du ikke merke forskjel på Har en god del å si hvis man spiller. På 223BW merker man etterslep mer enn det man gjør på 226BW. når ms'en er så lav som 5 og 2 er det ikke mye etterslep i spill nei En iherdig gamer ville nok merket forskjellen fra 5ms eller 2ms til en CRT skjerm Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 De har pakka feil skjerm til deg! Krev ihvertfall mellomlegg vs prisene på skjermene igjen, om du ønsker å beholde skjermen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har funnet ut at 223 har 5ms mot 226 sine 2ms.Er dette den eneste forskjellen? Er litt i tvil om jeg gidder å gå gjennom all den returprosessen bare for å få 2ms, noe jeg ikke tror er så stor forskjell. MS er ikke det aller første du ser etter på en skjerm, det har ikke utrolig mye å si. 2ms eller 5ms vil du ikke merke forskjel på Har en god del å si hvis man spiller. På 223BW merker man etterslep mer enn det man gjør på 226BW. når ms'en er så lav som 5 og 2 er det ikke mye etterslep i spill nei En iherdig gamer ville nok merket forskjellen fra 5ms eller 2ms til en CRT skjerm nå er det ikke snakk om crt skjerm, er det vel? men vil du beholde skjermen, gjør som Alastor sier, krev mellomlegg det du har betalt for mye, så får du de til å sette det inn på kontoen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå