Gå til innhold

Hva vil dete koste i mai? Kommentarer?

Anbefalte innlegg

Ok, jeg skal kjøpe ny pc om noen måneder (rundt mai). Dette er det jeg har planlagt, noen kommentarer, også lurer jeg på hva det vil koste da... Prisendring per del, eller hele oppsettet. Endringer som ikke vil koste for mye mottas også med takk :smile:

Kabinett: Chieftec Case Midi ATX Tower 360W Black Winner Series W/Door, WX-01BD 895kr

Hovedkort: Microstar Mainboard Socket-A nForce2-18D ATX Audio LAN, K7N2-L 925kr <-- Er dette bra? Trenger jeg lydkort?

Prosessor: Amd CPU Athlon XP 2400 2.0GHz Socket-A 0.13u 266MHz Tray "Thoroughbred", 1499kr

CPU Vifte: Titan Cooling Fan For AMD/FCPGA W.1 BBF TTL <29dB (Low Noise), TTC-D5TB 149kr <-- Funker denne?

Minne: Apacer Memory 512MB PC-333 DDR PC2700 Orginal, 512MB PC-333 785kr

Harddisk: Wd Harddisk 80.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB Cache , WD800JB 959kr

DVD Spiller: Aopen DVD-ROM 16X/48X ATAPI Internal Bulk Tray-in WO/SW, DVD-1648 B 415kr

Mus: Logitech MX300 Optical Mouse USB/PS/2, 930762-0914 339kr

Skjermkort: bruker et gammelt gf3 med 128mb ram som funker. Vil kjøpe ny om et år...

Ser dette bra ut? Har med diskettstasjon, osv og montering.

PRIS: 7430kr

På forhånd takk for svar :smile: :woot:

I

I

V (über l33t gammel pc)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener nå at det vil være en bedre ide og vente til du skal kjøpe maskin, se hvor mye penger du har, for så å bestemme deg for hva du vil ha. Produktene som er bra nå er ikke nødvendigvis de som er bra da. Utviklinga går veldig fort. Ikke engang sikkert du får kjøpt enkelte komponenter da. Og prisen er helt umulig å si noe om.

Greidt at man er keen på ny maskin, men bestem deg for maskin når du skal kjøpe den.

Lenke til kommentar
Ok, jeg skal kjøpe ny pc om noen måneder (rundt mai).

Mai ja...

Da er mye av det ikke så alt for bra....Bruk heller de 7600 på data da. Da er det sikkert kommet nye chipsets, kabinetter osv...

Du prøver deg ikke med å kjøpe kjøler på komplett, da driter du på draget! Jeg kjøpte meg billig-kjøler på XP1800+, og angrer meg som bare det. Den låter, og er IKKE frisk. Takler ikke oc eller noe sånt. Håper bare at den ikke tar natta!

Som folk anbefaler, anbefaler jeg også å kjøpe kjøler på spesialbutikk, dvs microplex og liknende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...