SteffenM2 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei. Jeg tenkte jeg skulle spille litt live igjen, så jeg kobla opp nettverksledningen min, og tenkte jeg skulle fyre opp. men neida, null connection, så jeg kjørte test, og fikk at network adapter var disconnected, så jeg tenkte at det ikke var noe nett i ledningen, feil, kjørte det på pcen, alt funker helt fint. plugget tilbake i 360, dead. Hva har skjedd? Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 har du trådløs adapter? eller kanskje du har satt den over til trådløst? Lenke til kommentar
SteffenM2 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Har ikke trådløs nei. Har ikke fikla noe med det der, isåfall, hvordan setter jeg tilbake..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 går til options og nettwork settings og så skal du kunne bytte der Lenke til kommentar
SteffenM2 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde det enda hvert så enkelt. er inne på network settings, der kommer det opp; Test Xbox Live Connection Test Media Connection Edit Settings Windows Connect now Restore to Factory Defaults. Så, når jeg trykker på Edit settings, kommer dette /Basic Settings IP settings IP Adress Subnetmask gateway DNS settings Primary DNS secondary alt står på automatic men under der, der står det; Wireless mode Network name(SSID) network type wireless security alt dette er i en slags fadet modus, kan ikke forandre den heller. Under dette står det Network: Link(*) Act () Den røde prikken er imellom Link, som skrevet. /Additional settings PPPoE Settings username password service name advanced settings host name alternate MAC adress Alt står på Not set. Hjelp..? Kan legge til at abonomanget har gått ut, men det skal da ikke ha noe å si? burde jo kunne koblet til, for å kjøpt nytt abonoment. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Prøv adapteren i en av de andre usb-inngangene. Noen ganger må jeg rett og slett restarte min 360 for at Wireless skal bli aktiv. Men lurer på om det er fordi jeg har min wireless bak i HD-Dvd-spilleren. Lenke til kommentar
SteffenM2 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 adapteret i andre usb inganger? Må jeg dele xboxen da, og så flytte på kontaker inni der? Altså, skal skrive slikt; Router-ledning-swticher-ledning-xbox. altså, jeg kjører nettverks kabel fra switchern rett inn i Xboxen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Unskyld. Jeg trodde det var Wireless adapter du hadde. Nei, da vet jeg neimen ikke hva som er galt på din box. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå