Zander91 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hei! Jeg ble netopp ferdig med å redigere en film med VideoStudio 9.0, så lurte jeg på hvilke andre programmer enn MyDVD LT som lager DVD-menyer..? Helst et som er gratis Endret 17. januar 2008 av Zander91 Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg bruker DVD-lab PRO 2 og syns jeg får til et ganske ok resultat der. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Har du Vista? "DVD Maker". Det kommer med Vista... Har fått spørsmål hvordan jeg klarte å lage så flotte dvd-menyer. Jeg kunne jo ikke si at jeg brukte kun 15 min på akkurat det.... Endret 17. januar 2008 av olsen_st Lenke til kommentar
Zander91 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Har du Vista? "DVD Maker". Det kommer med Vista...Har fått spørsmål hvordan jeg klarte å lage så flotte dvd-menyer. Jeg kunne jo ikke si at jeg brukte kun 15 min på akkurat det.... Har XP Home.. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har du Vista? "DVD Maker". Det kommer med Vista...Har fått spørsmål hvordan jeg klarte å lage så flotte dvd-menyer. Jeg kunne jo ikke si at jeg brukte kun 15 min på akkurat det.... Har XP Home.. Kan dessverre ikke hjelpe deg da, jeg har ikke brukt annet i det siste... Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Adobe Encore. Naturlige valget mitt hvertfall. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du kan sikkert få lasta ned trials på Nero. Godt program. Muligheter til å lage mye rart, også cover eller (hvis du har lightscribe) design til å brenne rett på plata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå