lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Er det ingen andre en meg som savner Cherry coke?! Hva skjedde med den egentlig? Edit: Legger inn et bilde. Endret 16. januar 2008 av lolidude Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 har den vert i Norge før??? veit de har den på noen meny butikker og deli deluca men koster jo 30kr+ for boksen.. kjøpte brett med det er sverige før men har ikke sett det på snart 2 år.. savner den virkelig... den var kjempegod og passa bra til blandevann Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Cherry coke (og Dr. Pepper) har de iallefall på Meny-butikker. Koster 22-24kr per boks. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Smaker det veldig kirsebær? Har aldri smakt det før jeg:/ Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg liker ikke Cola/Pepsi, men Cherry Coke likte jeg. Men det er kansje fordi jeg smakte den i New York... Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Smaker det veldig kirsebær? Har aldri smakt det før jeg:/ den smaker kirsebær, men smaker ikke no godt synts jeg. mulig fordi jeg verken liker cola eller kirsebær da Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Smaker det veldig kirsebær? Har aldri smakt det før jeg:/ den smaker kirsebær, men smaker ikke no godt synts jeg. mulig fordi jeg verken liker cola eller kirsebær da Hehe kanskje ikke så rart da Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Drikker den svært ofte på skolen her i statene. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 har den vert i Norge før??? veit de har den på noen meny butikker og deli deluca men koster jo 30kr+ for boksen.. kjøpte brett med det er sverige før men har ikke sett det på snart 2 år.. savner den virkelig... den var kjempegod og passa bra til blandevann Når jeg tenker meg over kjøpte jeg den alltid i Sverige Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 De har den også på Ultra. Annet design på boksen dog. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 jeg kjøpte cerry coke i går på meny på jessheim! det var digg! men rart utseende på den da:P vant til svart boks med røde striper... denne var rosa:P Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 De har den også på Ultra. Annet design på boksen dog. DO'H Vi vil ha normal cherry coke! ANARKI! Cola til folket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå