Homme Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 hipp-hipp-hurra for generalisering og rett og slett dummhet =D Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Realy? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Søk på sosialist på google, så kan du se hvordan de går kledd! Det der er NØDT til å være kødd. Unnskyld meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Ja. "Sånn kler sosialister seg" Men, jeg kan levere min hot'n'not. Hot: Dreads. Raggsokker Fingerløse hansker Fargerike strømpebukser Not: H&M-palestinaskjerf. Jesus Kristus, hvis man skal bruke et politisk plagg, støtt saken den representerer. Burde være måte på hva man kan dra inn i motebildet. Lange jakker som de kaller "korte kåper". Kåper skal til kneet eller lengre, damnit. Beige. ALT som er beige. Pique. Jeg har sett meg så lei på det. Merkeflashing. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Veldig enig med deg når det gjelder palestinaskjerf. Kan slenge på noen på en not-liste: Kort hår med barbert mønster eller striper i på siden Store beltespenner Lacoste sko (de som så alt for mange har) Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Greit kan inrømme at det var litt teit sagt Men jegmener at folk kler seg etter sin sosiale-status, altså de med høyere velstand enkelt og greit kler seg bedre! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Betyr det at sosialistar har lavare sosial-status enn andre? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) økonomisk sett så tror jeg det ja Endret 24. september 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Åpenbart. Psychotron: Aw Jeg vil barbere leopardmønster på siden av hodet mitt. Er så kjedelig med bare glattbarbert. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Trenger man masse penger for å kle seg bra? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 økonomisk sett så tror jeg det ja Og du stemmer FRP og lever av pappa og sparekontoen din? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Til en viss grad ja! Svarte på psychotron sin kommentar! Endret 24. september 2008 av Nektard Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 altså de med høyere velstand enkelt og greit kler seg bedre! Imponerende hvor mange idiotiske utsagn du plopper ut Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Skjønner ikke at folk hisser seg opp så mye når det er snakk om penger Det er mitt syn, vis man kler seg som en fra vestkanten med fake, cubus og kappahl klær er du ute å kjøre. Er rett og slett teit! Hvorfor er utsagnet mitt så teit egentlig? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Fordi at basert på utsagnet ditt, så har foreksempel statsministeren lav sosial-status.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Kanskje fordi du sier at penger = stil? Tro meg, daglig kommer det mennesker å handler klær for mangfoldige lapper av meg, men ytterst sjelden kan de kle seg.. Tror virkelig du burdte se det litt rundt og ikke fortsette med de innleggene med den latterlige undertonen "jeg har penger".. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Ja. "Sånn kler sosialister seg" Men, jeg kan levere min hot'n'not. Hot: Dreads. Raggsokker Fingerløse hansker Fargerike strømpebukser Altså en hippie-EMO kort sagt. Høres ut som en brutal kombinasjon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Jeg aner ikke hvor mange hippie-emoer du har sett, men jo, nei, sikkert. O.o Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Kanskje fordi du sier at penger = stil? Tro meg, daglig kommer det mennesker å handler klær for mangfoldige lapper av meg, men ytterst sjelden kan de kle seg.. Tror virkelig du burdte se det litt rundt og ikke fortsette med de innleggene med den latterlige undertonen "jeg har penger".. Jasså hvilken butikk driver du? Og hva skal jeg si da?? Hvis jeg synes at det å handle klær på kappahl og leke soss er teit så sier jeg det. Er bare sånn det er, skjønner ikke at du gidder å henge deg så innmari opp i det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå